Zapraszamy na cykliczne comiesięczne spotkania szkoleniowe, na które zapraszamy ludzi ze świata sprzedaży i obsługi klienta. Rozmawiać będziemy na tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami, doradcami, dyrektorami i managerami. Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Na pierwszym spotkaniu z Darią omawiać będziemy rozmowy telefoniczne - dedykujemy je każdemu, kto przynajmniej raz rzucił słuchawką po rozmowie z klientem.
Dlaczego warto wziąć udział?
- zburzysz mur w swojej głowie - dowiesz się jak poradzić sobie z uprzedzeniami wobec osób, do których dzwonisz, zbudujesz pewność siebie oraz nauczysz się radzić sobie z odmową
- podniesiesz efektywność kontaktów telefonicznych
- nauczysz się skutecznie umawiać spotkania z klientem
- wyszkolisz asertywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- dowiesz się jakie są najczystsze błędy w rozmowie z klientem i jak ważna jest kultura rozmowy telefonicznej