Sopocki Teatr Tańca / Trójmiejski Punkt Taneczny
Bajadera
pierwszy polski balety współczesny dla hecy
Spektakl prezentuje możliwe relacje zachodzące między muzyką, ruchem a emocjami człowieka. Lista wydarzeń i scen oparta jest na faktach, choć nie są to jedyne istniejące możliwości.
Całość estetycznie i muzycznie ma formę kolażu, by podkreślić fragmentaryczność i złożoność problemu.
Koncept, reżyseria, choreografia: Joanna Czajkowska
Współpraca choreograficzna i wykonanie: Kalina Porazińska, Magdalena Wójcik, Dorota Zielińska, Joanna Czajkowska
Specjal guest star: Mariusz Noskowiak
Kostiumy i aranżacja sceny: Joanna Czajkowska
Muzyka: Mariusz Noskowiak
Reżyseria oświetlenia: Artur Aponowicz
Zdjęcia promujące spektakl: Alicja Byzdra
Sopocki Teatr Tańca: Spektakl prezentuje możliwe relacje zachodzące między muzyką, ruchem a emocjami człowieka. Lista wydarzeń i scen oparta jest na faktach, choć nie są to jedyne istniejące możliwości. Całość estetycznie i muzycznie ma formę kolażu, by podkreślić fragmentaryczność i złożoność problemu.
Viel Spaß.! Have fun! Kuwa na furaha! Divertirse! Bavte se!
OSTRZEŻENIE! Audycja zawiera lokowanie produktu!
Bajadera
pierwszy polski balety współczesny dla hecy
Spektakl prezentuje możliwe relacje zachodzące między muzyką, ruchem a emocjami człowieka. Lista wydarzeń i scen oparta jest na faktach, choć nie są to jedyne istniejące możliwości.
Całość estetycznie i muzycznie ma formę kolażu, by podkreślić fragmentaryczność i złożoność problemu.
Koncept, reżyseria, choreografia: Joanna Czajkowska
Współpraca choreograficzna i wykonanie: Kalina Porazińska, Magdalena Wójcik, Dorota Zielińska, Joanna Czajkowska
Specjal guest star: Mariusz Noskowiak
Kostiumy i aranżacja sceny: Joanna Czajkowska
Muzyka: Mariusz Noskowiak
Reżyseria oświetlenia: Artur Aponowicz
Zdjęcia promujące spektakl: Alicja Byzdra
Sopocki Teatr Tańca: Spektakl prezentuje możliwe relacje zachodzące między muzyką, ruchem a emocjami człowieka. Lista wydarzeń i scen oparta jest na faktach, choć nie są to jedyne istniejące możliwości. Całość estetycznie i muzycznie ma formę kolażu, by podkreślić fragmentaryczność i złożoność problemu.
Viel Spaß.! Have fun! Kuwa na furaha! Divertirse! Bavte se!
OSTRZEŻENIE! Audycja zawiera lokowanie produktu!