Termin i miejsce:
I Bieg - 04.12.2010r. godz. 11.00.
II Bieg - 15.01.2011r. godz. 11.00.
III Bieg - 26.02.2011r. Godz. 11.00.
Zapisy prowadzone będą w dniu zawodów przy Klubie Czarna Perła /wejście na plażę nr 19/ od 10.00
Cel imprezy:
Popularyzacja biegów masowych jako formy aktywnego wypoczynku.
Uczestnictwo:
W biegu mogą wziąć udział wszyscy chętni nie mający przeciwwskazań lekarskich.
Punktacja:
a/ indywidualna:
- za miejsca w poszczególnych biegach zawodnik zdobywa punkty w/g klucza:
I msc. - 20p., II-18p., III-17p., IV-16p., V-15p., VI-14p., ... XV-5p., XVI-XX-3p.,
XXI-XXX - 2p., XXXI msc. i dalej - 1p.
łączna ilość punktów zgromadzona w dwóch najlepszych startach decyduje o końcowej kolejności w kat. OPEN oraz kat. wiekowych /przy równej ilości punktów o miejscu decyduje lepsza lokata na mecie ostatniego biegu - luty/
b/ drużynowa:
szkół podstawowych
gimnazjów
/łączna ilość punktów zdobytych przez wszystkich uczniów danej szkoły decyduje o miejscu w końcowej punktacji drużynowej/
Kategorie i dystanse:
Biegi z Treflem - dziewczęta i chłopcy:
r. 2001 i młodsi - 300 m. /szk. podst./
r. 2000-98 - 600 m. /szk. podst./
r. 1997-95 - 600 m. /gimnazjum/
Biegi z Ziają - kobiety: r. 1994-92 , 1991-77 , 1976-62 , 1961 i i pow. - 4000 m.
Bieg z Coca-Colą - mężczyżni: r. 1994-92 - 4000 m.
Biegi z Samsungiem - mężczyżni r.: 1991-82 , 1981-72 , 1971-62 , 1961-52 , 1951-42, 1941-37 , 1936 i starsi - 8000 m.
Start i meta usytuowane są na plaży w okolicy Klubu Czarna Perła w Sopocie
UWAGA !!!
wszystkich obowiązuje posiadanie do wglądu dowodu tożsamości zabrania się startu w "kolcach"
Nagrody:
a/ po każdym biegu:
losowanie nagród-niespodzianek między uczestników za msc. I-III /kat. dziewcząt i chłopców/
dla zwycięzców w kat. OPEN /kobiet i mężczyzn/ - 100,oo
b/ po cyklu Grand Prix:
za msc. I-III w poszczególnych kat. wiekowych i kat. OPEN
- nagrody rzeczowe
za I msc. w klasyfikacji drużynowej szkół podstawowych i gimnazjalnych
za I msc. w rywalizacji drużynowej sopockich szkół podstawowych i gimnazjalnych
Sprawy sporne rozstrzyga przedstawiciel organizatora.
Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas imprezy.
Każdorazowe wpisowe wynosi 3,oo i obowiązuje osoby pełnoletnie mieszkające poza Sopotem.