stat
Impreza już się odbyła

Bloggers Camp

Bloggers Camp to weekendowy maraton warsztatów, które pomogą Ci określić idealnego odbiorcę, zaprojektować idealną strategię, zwiększyć statystyki i grono czytelników Twojego bloga. Jeśli publikujesz treści i marzysz o tym, by zmienić to w dobrze prosperujący biznes - koniecznie zapisz się na Bloggers Camp!

kwi 6-7

sobota - niedziela, g. 11:00, 13:00

Gdynia,
kwi 10

środa, g. 10:00 - 14:00

Gdynia,
Czekają Cię dwa dni intensywnej pracy nad własnym blogiem od A do Z - poznasz narzędzia kreatywności, które ułatwią Ci tworzenie w chwilach twórczego zastoju, a także podstawy prawa autorskiego. Określisz typ swojej marki, idealnego czytelnika i zaprojektujesz strategię komunikacji z odbiorcami, co ułatwi Ci wybór mediów społecznościowych, w których możesz się promować. Dowiesz się również, jak pisać, żeby algorytmy Google polubiły Twoje wpisy, co warto analizować w Google Analytics i jak stworzyć pierwszą reklamę w menedżerze reklam na Facebooku.

Czego się dowiesz?
- Jaka jest tożsamość Twojej marki?
- Jak wykorzystać archetyp marki do projektowania strategii komunikacji?
- Jak znaleźć swojego idealnego czytelnika?
- W jakich mediach społecznościowych się promować?
- Skąd wziąć legalne zdjęcia na swoją stronę?
- Jak stworzyć reklamę na FB?
- Jak pisać, by lepiej pozycjonować swoją stronę w Google?
- Co warto analizować w Google Analytics?
- Czym są lejki marketingowe i jak to wykorzystać?

Dla kogo?
Bloggers Camp skierowany jest przede wszystkim do początkujących twórców treści, którzy publikują je online, ale na warsztaty zapraszamy również wszystkich przedsiębiorców i pracowników, którzy wykorzystują blogowanie do promowania swoich firm.

Warsztaty poprowadzą:
Katarzyna Szwed
- absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, słuchaczka studiów podyplomowych Prawa Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, adwokatka wpisana na listę Pomorskiej Izby Adwokackiej. Doradza w zakresie prawa cywilnego i gospodarczego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowych technologii, prawa konkurencji, a także w zakresie prawa własności intelektualnej - wynalazków, wzorów przemysłowych, znaków towarowych, prawa autorskiego, know-how i tajemnic przedsiębiorstw.

Karolina Wenskowska - koordynuje spotkania dla początkujących przedsiębiorców w Strefie Marki, gdzie poruszane są tematy marketingu, identyfikacji wizualnej, a także warsztaty dla studentów. Jak na absolwentkę bohemistyki i dyplomacji publicznej przystało wierzy, że każdy kryzys można rozwiązać odpowiednią dozą czeskiego humoru.

Agata Ciesielska - moderatorka design thinking, edukatorka i pasjonatka marketingu treści. Wiedzę zdobywała między innymi na kursach i warsztatach prowadzonych przez IDEO U, Design Thinking Institute oraz Concordia Design. Od wielu lat prowadzi autorskie warsztaty dla dorosłych i dzieci we współpracy z instytucjami kultury i jednostkami miejskimi. W ramach Strefy Startup koordynuje organizację wydarzeń dotyczących projektowania usług oraz marketingu, prowadzi prelekcje i warsztaty z tematów service design, marketingu treści i tworzenia materiałów graficznych. Nie lubi się nudzić, uwielbia się uczyć i zawsze jest w trakcie czytania jakiejś książki o marketingu.
Dawid Czoska - praktyk marketingu internetowego. Od 5 lat zwiększa przychody małych i średnich firm, wykorzystując reklamy na Facebooku oraz w Google. Jako szkoleniowiec prowadzi 3-dniowe szkolenia ze strategii e-marketingowej, reklam na Facebooku oraz w Google Ads. Występował też na branżowych wydarzeniach, takich jak Czwartek Social Media czy Crash Mondays. Prywatnie szczęśliwy mąż i zapalony sportowiec.

Maciej Ciesielski
- Od 9 lat zajmuje się marketingiem internetowym i przez ten czas obsłużył ponad 3,5 tysiąca kampanii reklamowych w prawie wszystkich możliwych branżach. Obecnie współpracuje z agencją Imaggo, zajmującą się pomocą firmą w pozyskiwaniu klientów w Internecie.