Tematem całodniowego eventu będą metody budowania zespołów w organizacji, która posiada zdolność generowania nowych pomysłów, ale także ich wdrażania na rynek. Przyjrzymy się jakie są główne blokady związane z kulturą organizacyjną i zarządzaniem i jak sobie z nimi radzić. W części przedpołudniowej posłuchamy prelekcji praktyków z wiodących polskich i zagranicznych firm, którzy podzielą się doświadczeniami w trakcie omawiania własnych studiów przypadków. Popołudniu popracujemy w trakcie dwóch warsztatów, których celem będzie przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania kulturą organizacji, tworzenia odpowiedniej struktury organizacyjnej oraz budowy zespołów produktowych.
kiedy: 21.11.2019 (czwartek), godz. 9:00-16:30
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, sala A (kinowa)
wstęp: płatny, wymagana rejestracja:
https://pdma-ce.org/pl/Dla kogo?
Przedsiębiorcy i kadra zarządzająca zainteresowana rozwojem firm poprzez innowacje i nowe technologie
Dyrektorzy działów produktowych, menadżerowie rozwoju produktów i usług
Dyrektorzy i specjaliści R&D oraz innowacji
Inżynierowie i technolodzy
Menadżerowie marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu
Naukowcy zajmujący się rozwojem technologii
Trenerzy
Czego się dowiesz?
Poznasz doświadczenia innych specjalistów z branży
Poznasz najlepsze praktyki zarządzania produktami PDMA
Poznasz koleżanki i kolegów z branży w nie sprzedażowej atmosferze
O organizatorze - stowarzyszenie PDMA
Product Development and Management Association (PDMA) to założona w 1976 roku międzynarodowa organizacja non-profit zrzeszająca menadżerów produktów oraz rozwoju produktów, innowacji oraz R&D, naukowców-praktyków oraz firmy zainteresowane tematyką innowacji produktowych. PDMA to ponad 2000 członków w 58 krajach. Od 43 lat PDMA nieprzerwanie skupia się na całościowym podejściu do zarządzania cyklem życia produktów i usług, włączając w to także innowacyjność. PDMA to nie tylko wiedza praktyków, którzy niekomercyjnie dzielą się doświadczeniem, to także badania w firmach, dzięki czemu jesteśmy najrzetelniejszym źródłem wiedzy w branży.