Najlepsze kampanie reklamowe i PR-owe z całego świata będzie można zobaczyć w sopockiej Zatoce Sztuki. 29 października o godzinie 18:00 startuje 5. edycja Cannes Lions Creative PR Meeting, na którą zapraszają agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Cannes Lions Creative PR Meeting to spotkanie, które na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych wydarzeń związanych z branżą reklamową. Umożliwia nie tylko poznanie najnowszych trendów w komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim nawiązanie dialogu między mediami, twórcami kampanii oraz ich odbiorcami. Jak co roku uczestnicy spotkania poznają najlepsze kampanie reklamowe i PR-owe wyróżnione podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy odbywającego się w Cannes.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji Cannes Lions Creative PR Meeting są "Marki, które chcą więcej", dlatego głównymi tematami paneli dyskusyjnych będą zjawiska takie, jak budowanie strategii biznesowej uwzględniającej ważne społeczne kwestie oraz zaangażowanie marek w zmianę postaw konsumentów.
Nad szeroko pojętym, prospołecznym wymiarem komunikacji marketingowej debatować będą m.in.: Natalia Hatalska (Blogerka), Marta Szadowiak (Projekt PR w imieniu InfoShare), Jowita Twardowska (LOTOS), Marcin Grabowski (AMS), Lech Parell (Radio Gdańsk). Podczas sopockiego forum specjaliści opowiedzą, jak na przestrzeni lat zmieniło się postrzeganie brandów, które wywierają rzeczywisty wpływ na swoje otoczenie.
Rejestracja:
https://www.qacommunications.com/canneslions/