stat
Impreza już się odbyła

Champion Cup - Piłkarski Dzień Dziecka

Turniej ma za zadanie integrować różne środowiska wychowawcze, kreować aktywne spędzanie wolnego czasu, propagować zdrowy styl życia i zdrowe współzawodnictwo, oraz kulturalne kibicowanie i szacunek do rywala. Wyłonienie najlepszego zespołu.

lis 23-24

sobota - niedziela

Gdynia
Wstęp wolny
lut 14-16

piątek - niedziela

Gdańsk,
bilety 40 - 100 zł
Organizator:
Klub Sportowy CHAMPION 2006 KOKOSZKI - GDAŃSK

Terminarz imprezy:
Turniej rozpocznie się w Gdańsku, dnia 01.06.2012r. lub 02.06.2012 o godzinie 9.00 na boisku Orlik (tutaj czekamy na potwierdzenie miejsca). A zakończy się o godzinie 14.00 spotkaniem finałowym oraz rozdaniem dyplomów i nagród.

Uczestnicy turnieju:
Zapraszamy dziecięce drużyny z placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół oraz klubów sportowych z granic trójmiasta.

Warunki uczestnictwa:
1. Drużyna musi złożyć wniosek uczestnictwa do dnia 20.05.2012r.
2. Przedział wiekowy dla uczestników wynosi 9 - 14 lat
3. W turnieju udział weźmie maksymalnie 4-8 drużyn podzielonych na grupy.
4. Dokładny system rozgrywek ustalony zostanie po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.
5. Prosi się, żeby zespół był ubrany w podobnej kolorystyce.

Przepisy gry:
1. Wymiary boiska: 30m x 62m (pole gry 26m x 56m),
2. Bramka: wymiary 2 x 5 metra,
3. Pole bramkowe: prostokąt o wymiarach 3,20 x 8,40 m,
4. Pole karne: prostokąt o wymiarach 9,60 x 17,50 m,
5. Zespół liczy max. 12 zawodników: na boisku znajduje się 5 zawodników w polu + bramkarz oraz 6 zawodników rezerwowych,
6. Obuwie typu halowego lub przystosowane do gry na sztucznej trawie.
7. Rzut od bramki wykonywany jest nogą,
8. Rzut z autu wykonywany jest rękoma znad głowy,
9. Piłka z rzutu od bramki nie może bezpośrednio przekroczyć linii środkowej,
10. Jeżeli piłka z rzutu od bramki przekroczy bezpośrednio linię środkową to drużyna, która nie popełniła przewinienia wykonuje rzut wolny pośredni z linii środkowej boiska. W tym przypadku nie obowiązuje przepis o "prawie korzyści",
11. Gra bez "spalonego",
12. Zmiany hokejowe. Podczas zmiany zawodnik może wejść na boisko dopiero wtedy kiedy jego partner z zespołu opuści plac gry. Zmiany muszą odbywać się przy linii środkowej boiska, nie dalej niż 3 metry od niej,
13. Podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5metrów od piłki,
14. Rzut karny wykonywany jest z linii pola karnego czyli z odległości 9,60 m od bramki,
15. Pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN,
16. W przypadku rażąco nie sportowego zachowania w trakcie pobytu na boisku jak i na widowni organizatorzy mają prawo do ukarania zawodników lub całej drużyny przez odsunięcie z turnieju, uwzględniając wcześniejsze decyzje sędziego.

Punktacja:
Za wygrany mecz drużyna otrzymuje 3 pkt., za remis 1 pkt., w przypadku porażki 0 pkt.
O kolejności miejsc w grupie decydują:
1. Większa liczba zdobytych punktów,
2. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwa zespoły decydują: A/ wynik bezpośredniego spotkania, B/ lepsza różnica bramek w całym mini turnieju, C/ większa liczba zdobytych bramek w całym mini turnieju.
3. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez więcej niż dwa zespoły przeprowadza się dodatkową punktację pomocniczą spotkań wyłącznie między zainteresowanymi zespołami (tzw. "mała tabela"), kierując się kolejno zasadami podanymi w punkcie 2 w podpunktach A, B oraz C biorąc pod uwagę jedynie wyniki spotkań pomiędzy zainteresowanymi zespołami,
4. Jeżeli powyższe punkty nie przyniosą rozstrzygnięcia należy przeprowadzić serię rzutów karnych pomiędzy zainteresowanymi zespołami. Rzuty karne wykonywane są najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.
W meczach, które muszą wyłonić zwycięzcę, w przypadku remisu, przeprowadza się dogrywkę trwającą 5 minut. Następnie rzuty karne strzelane najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.

Nagrody:
1. Każdy z uczestników dostanie pamiątkowy dyplom i upominek od organizatora.
2. Nagrody rzeczowe dla drużyn które zajęły miejsca 1-3.
3. Wyróżnienia indywidualne, najlepszy bramkarz, król strzelców, MVP turnieju będą traktowane specjalnie.
4. Nagroda niespodzianka dla najlepszej drużyny która będzie kibicowała również innym.

Sprawy różne:
1. Obsługę sędziowską, techniczną oraz sprzęt do gry zapewnia organizator.
2. Zawodnicy biorą udział w rozgrywkach na własną odpowiedzialność.
3. Organizator nie ubezpiecza dodatkowo uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.
4. Za przedmioty pozostawione w szatniach organizatorzy nie biorą odpowiedzialności.
5. Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do organizatora.
6. Organizatorzy będą widoczni w jednolitych kolorem koszulkach z herbem klubu.
6. Wszelkie pytania, problemy i inne składamy bezpośrednio do koordynatora imprezy - Emila Marchewki.
7. Życzymy wszystkim zespołom osiągnięcia jak najlepszych wyników sportowych w duchu zdrowej rywalizacji na boisku.