stat
Impreza już się odbyła
lis 29

piątek, g. 22:00

Gdańsk,
bilety 45 zł
Kup bilet
Esa Ruoho - Lackluster (Merck, deFocus, Miasmah, Monotonik) - /Helsinki/ LIVE
Holdcut (Cut-Orgia) - LIVE
Sadist (Comicstore, Plateaux) - LIVE
Alcay (Comicstore) - dj set
Artigence (Comicstore) - dj set


W piątkowy wieczór (28.07.2006) odbędzie się posiedzenie przy dźwiękach z okolic elektroniki, ambientu, electro, hiphop/IDM.
Przewidziane dźwięki przyjazne dla otwartej głowy i Ucha - dalej hulanka, czy też live jam.

Najważniejszą osobistością będzie Esa Ruoho czyli Lackluster/Distance/Tpolm pochodzący z Helsinek.
Mówiąc o Lacklusterze nie można pominąć labela bazującego w Miami - Merck ( www.m3rck.net ), Brytyjskiego deFocus, który ruszył wspólnie z Johnem Tejada, CiM'em czy Aphelionem oraz net-labeli: Kahvi (www.kahvi.org ) i Monotonik ( www.mono211.com ).
Esa jest przedstawicielem sceny komputerowej. Zafascynowany takimi dźwiękami od zerówki, w końcu zmontowal muzyke do dem m in.
Mad Wizard, Orange czy ThreeState ( www.scene.org/~esa ).
Podczas mentalnego rozwoju zaczął kierować się w okolice IDM/ambientu/elektroniki, z czego wyrosły dojrzałe owoce nie tylko w wyżej wymienionych wytwórniach, ale i w Rikos Records (Finlandia),
Surgery Records (Australia), Neferiu Records (Kanada), Autumn Records (USA) oraz U-cover i Zeal Records (Belgia).
W Uchu zapowiedział liveset, podczas którego oprócz utowrów już znanych usłyszymy te dotychczas niepublikowane.

Strona domowa: www.lackluster.org
Bleep Download:
www.bleep.com
Video: www.dailymotion.com
Dyskografia:www.discogs.com


Holdcut
Urodził się i mieszka w Gdańsku. Jest producentem muzycznym i od czasu do czasu redaktorem w miesięczniku Magazyn Hip-hop.
W 2002 roku założył internetowe wydawnictwo muzyczne
Cut-Orgia Recordz zrzeszające artystów z wielu krajów.
Nie tworzy jednego gatunku muzycznego. Zajmuje się muzyką szeroko pojętą bez zbędnego "ugatunkowiania". Jego doświadczenie muzyczne poszerza także o prace z obrazem (film, prezentacje multimedialne itp).
Produkuje muzykę od 1998 roku do dziś rozwijając zarówno kwestie umieszczania w dźwieku uczuć jak i kwestie typowo techniczne.