CRASH Mondays 28: Wideo marketing. Rolki, TikTok, Youtube, storytelling, filmy B2B... Jak odnaleźć się w świecie wideo marketingu i jak robić to z głową? Zapraszamy na spotkanie, gdzie zderzamy teorię z praktyką!
DLA KOGO? Dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu.
PRELEGENCI:Martyna Goździuk - właścicielka ViBRAND, firmy zajmującej się tworzeniem filmów i video marketingiem dla firm B2B. Specjalizuje się w budowaniu zaufania. Pomaga małym i średnim firmom wystąpić krok przed szereg konkurencji i zdobywać uwagę potencjalnych klientów, pracowników czy partnerów, używając do tego video. Martyna przygotowała temat "Filmowy pakiet startowy dla firm B2B".
Dorian Butkiewicz - współzałożyciel agencji mindapple. Jego konik to produkcja filmowa. W połączeniu z praktyczną wiedzą marketingową, ma wszystko co potrzebne do realizacji filmów, które oprócz aspektów wizualnych i artystycznych, są również skutecznym contentem. Temat jego prelekcji to "Storytelling w sztuce filmowej jest jak koło dla roweru".
Tobiasz Troka - freelancer, entuzjasta wideo marketingu od 8 lat. Pomaga swoim klientom nie tylko w nagrywaniu angażujących materiałów wideo, ale także w ich promocji w social mediach. Tobiasz zdradzi nam "10 sekretów tworzenia wideo, które da się oglądać".
CRASH Mondays to nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga! Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne (5 punktów za udział w wydarzeniu)!
KTO ZA TYM STOI?Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Eventy i prezenty, Konsulat Kultury, WhitePress, FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa