Początek czerwca przywita Was już drugim spotkaniem czwartków social media.
A w programie specjalnie dla Was:
Paweł Klikowicz: Dawca organów w social mediach - czyli jak promować ideę transplantacji.
Koordynator oraz rzecznik prasowy Kampanii Dawca.pl, a przede wszystkim opiekun 14 osobowego zespołu jak również 138 000 fanów na Facebooku. Social Media Ninja kampanii obsługujący wszystkie kanały (Twitter, Instagram, YouTube). Ponadto doktorant Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Adept zdrowia publicznego z dużym pokładem altruizmu. Społecznik w 100%, którydaje z siebie wszystko. Lubi dobrą muzykę, kino i podróże. Wielki fan doktora House'a, miłośnik piękna w każdej postaci. Wyznaje zasadę: myśl pozytywnie - działaj kreatywnie! ;-)
Kasia Piętka Simon, we have a problem, czyli tygodniowy kryzys social media od kuchniZ wykształcenia tłumaczka, z pasji copywriterka i specjalistka od social media. Zaczęło się niewinnie - od bloga sklepu vintage - a skończyło na zarządzaniu międzynarodowym pionem social media w jednej z największych trójmiejskich firm IT. Wielbicielka sztuk wszelakich ze szczególną słabością do tych kontrowersyjnych.
Joanna 'frota' Kurkowska: Od fotoreporterki do zarządzania społecznościami na Instagramie, czyli jak zostałam psiapsiółą gimbazy
Joanna 'frota' Kurkowska to fotografka zakochana w mediach społecznościowych. Na spotkaniu opowie, jak to jest być community managerem dla obecnych na Instagramie marek takich jak House czy Sinsay i co wspólnego mają opaski festiwalowe oraz lody Ben&Jerry's z zaangażowaniem fanów. Na codzień zajmuje się fotoreporterką dla mediów takich jak Trojmiasto.pl, T Mobile Music czy Onet oraz zarządza kontami na Instagramie dla rozmaitych klientów. Na Instagramie czy Twitterze znajdziecie ją pod nickiem frotograf, a jej fotograficzne portfolio można oglądać na stronie www.blackboxphoto.pl. Pisze również bloga poświęconego głównie Instagramowi i ładnym rzeczom, czyli https://www.squaresandclouds.com/
Do zobaczenia! Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wstęp jest wolny!
Kto przychodzi na nasze spotkania?Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Jaka jest formuła?Najpierw 15-20 minut na zaopatrzenie się w piwo lub drinka. Potem 3 prezentacje po 15-20 minut.
Przykłady prezentacji:Cezary Kramp opowiada o casie
https://vimeo.com/48445891dr Jan Zając o ACTA na Facebooku:
https://vimeo.com/46482894