stat
Wydarzenie już się odbyło

Delegowanie. Jak rozwijać tym sposobem kompetencje zespołu

Każdy menedżer zaradzające zespołem realizuje działania w dwóch aspektach: wpieram i wymagam. ASPEKT WYMAGAM to "stanie na straży" celów biznesowych, zasad i standardów. Związany jest ściśle z nastawieniem na wyniki. Sprawnie zarządzający menedżer korzysta codziennie z narzędzia, jakim jest delegowanie nie tylko, aby lepiej organizować pracę swoją i zespołu, ale także, by przydzielając kolejne odpowiedzialności/ rozwijać kompetencje członków swojego zespołu.

paź 16-18

środa - piątek, g. 9:00

bilety 100 zł
przedsprzedaż 49 zł
Podczas szkolenia online uczestnicy, dzięki uczestnictwu w symulacji biznesowej, spojrzą na aspekt komunikacji delegowania zadań. Przećwiczą także standard delegowania zadania i przygotują sobie mapę zespołu, zatem zdiagnozują kto w ich zespole jest gotowy na delegowanie.

ZAPISY



Szkolenie online jest prowadzone metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach.

Program:

1.Organizacja pracy zespołu
- cele a zadania
- motywująca komunikacja celu

2.Delegowanie zadań
- komu delegować - model CHCE/POTRAFI
- co delegować
- jak delegować - standard
- blokery delegowania
- skutki niewłaściwego delegowania

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    89 zł
/ netto