Każdy menedżer zaradzające zespołem realizuje działania w dwóch aspektach: wpieram i wymagam. ASPEKT WYMAGAM to "stanie na straży" celów biznesowych, zasad i standardów. Związany jest ściśle z nastawieniem na wyniki. Sprawnie zarządzający menedżer korzysta codziennie z narzędzia, jakim jest delegowanie nie tylko, aby lepiej organizować pracę swoją i zespołu, ale także, by przydzielając kolejne odpowiedzialności/ rozwijać kompetencje członków swojego zespołu.
Podczas szkolenia online uczestnicy, dzięki uczestnictwu w symulacji biznesowej, spojrzą na aspekt komunikacji delegowania zadań. Przećwiczą także standard delegowania zadania i przygotują sobie mapę zespołu, zatem zdiagnozują kto w ich zespole jest gotowy na delegowanie.
Szkolenie online jest prowadzone metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach.
Program:
1.Organizacja pracy zespołu
- cele a zadania
- motywująca komunikacja celu
2.Delegowanie zadań
- komu delegować - model CHCE/POTRAFI
- co delegować
- jak delegować - standard
- blokery delegowania
- skutki niewłaściwego delegowania