Zapraszamy na Digital Day powered by DIMAQ! Podczas konferencji poznasz najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy, zgłębisz tajniki marketingu cyfrowego oraz zaczerpniesz garść praktycznych wskazówek i inspiracji.
W programie czternaście praktycznych wystąpień, na których dowiesz się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social media oraz content marketing, jak mądrze prowadzić kampanię w wyszukiwarce Google, a także na czym polega programmatic i social selling.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
Digital Day program
Agenda wydarzenia została podzielona na kilkanaście kluczowych dla promocji Twojej firmy obszarów marketingu online:
Strategia i planowanie
Display i Programmatic
SEM
Content Marketing i webwriting
Video marketing
Social Media
E-commerce
Mobile Marketing
E-mail Marketing
Analityka i UX
Social selling
Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ - międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Na Digital Day powered by DIMAQ zapraszamy szczególnie:
- osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
- właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
- project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
- osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.
Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Result Media, Wyborcza.pl, Yieldbird
Sponsor lokalny: GetResponse
Główny patron medialny: mediaPPG
Patroni medialni: Brief, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, MŚP Biznes, My Company Polska, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, Sprawny Marketing
Partnerzy: Rocket Jobs, Festiwal Cyfryzacji