25 września 2018 r. w Hotelu Mercure w Gdyni odbędą się Dni Otwarte BNI oraz Franczyzy BNI. Wydarzenie to dedykowane jest osobom, które pragną poznać bliżej działalność organizacji BNI w Polsce.
Dni Otwarte rozpoczną się spotkaniem gdyńskiej grupy BNI Wizja, podczas którego uczestnicy poznają w praktyce działalność w organizacji i będą mogli zawrzeć nowe kontakty biznesowe z obecnymi na spotkaniu przedsiębiorcami.
Uczestnicząc w wydarzeniu dowiesz się:
1. Czym jest BNI i jak działa organizacja.
2. Jak rozwinąć firmę opartą na stabilnym modelu biznesowym.
3. Jakie są korzyści z bycia dyrektorem w BNI lub franczyzobiorcą.
4. Jak rozwinąć własny biznes.
5. Jak poprzez funkcję dyrektora rozwinąć swoją firmę, korzystając z systemu BNI.
6. Jakie są korzyści bycia dyrektorem i franczyzobiorcą BNI.
Szczegóły wydarzenia:
Kiedy: 25 września 2018
Miejsce: Hotel Mercure Gdynia
Czas: 6.30-18.00
Agenda spotkania:
6.30 - 8.30 - Spotkanie Grupy BNI Wizja
8.30 - 10.30 - Networking i śniadanie biznesowe
Spotkanie z BNI - Franczyzobiorcy oraz Dyrektorzy:
11.00 - 13.00 - Czym jest BNI? Funkcje Dyrektora Regionalnego i Franczyzobiorcy
13.00 -14.00 Lunch Bufetowy
14.00 - 18.00 Spotkania indywidualne 1 na 1 z poszczególnymi osobami (szczegóły zostaną ustalone po przesłaniu zgłoszenia udziału)
BNI to wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych największa na świecie organizacja biznesowa z ponad 30-letnią tradycją.
Organizacja pomaga tworzyć i rozwijać, na terenie całego kraju, grupy złożone z rzetelnych przedsiębiorców, by umożliwić właścicielom firm rozwój ich biznesów poprzez rekomendacje.
W lokalnych grupach BNI, które spotykają się co tydzień, przedsiębiorcy współpracują, dzielą się doświadczeniem, biznesową wiedzą i przekazują sobie rekomendacje, czyli polecają swoje usługi. Kluczowym elementem Grup BNI jest zasada braku konkurencji. Oznacza to, że w każdej z nich może działać tylko jedna firma z danej branży.
Według badań przeprowadzonych przez BNI, aż 98% firm opiera się na rekomendacjach przy pozyskiwaniu nowych klientów. Jednak tylko 3% firm ma strategię na rekomendacje. Dlatego naszą misją jest pomoc przedsiębiorcom w dynamicznym rozwoju ich firm dzięki marketingowi rekomendacji oraz zmiana oblicza polskiego biznesu.