Silna i stabilna finansowo organizacja pozarządowa to Twój cel? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, dlaczego dobry wizerunek NGO jest podstawą fundraisingu i współpracy z biznesem oraz jak prowadzić komunikację zewnętrzną, by budzić zaufanie. Aby zacząć współpracę ze środowiskiem biznesowym, należy zrobić porządek z marką swojej organizacji. Bo prawdę mówi stare przysłowie: Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
Konferencja DOBRA MARKA NGO to zaproszenie do działania.Fakt 1 - O współpracy pomiędzy sektorem pozarządowym a biznesem mówi się od wielu lat. Obie strony zrozumiały, że z tej relacji wynikają same korzyści. Jednakże po pierwszym zauroczeniu i udanych randkach, ten związek wymaga większego zaangażowania.
Fakt 2 - Marka to opowieść o unikalnych wartościach, które może dać od siebie organizacja pozarządowa. Aby ją napisać, organizacja musi poznać siebie, nauczyć się prowadzić dialog, a nie monolog. Skorzystać z dostępnych narzędzi.
CZY WARTO? PO CO? JAK TO ZROBIĆ?Jeśli chociaż jedno z tych pytań powstało w Twojej głowie, ta konferencja jest dla Ciebie!
Poruszymy następujące tematy w postaci prezentacji dobrych praktyk i warsztatów*:*harmonogram może ulec lekkiej zmianie- 09:30-10:00 - "Jest konferencja, jest impreza!" Powitalna kawa i ciastko
- 10:00-10:10 - "Ponieważ jesteście tego warci" - prowadzący ujawniają się na scenie - Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC) i Ireneusz Osiński (Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów, Filmpressmedia)
- 10:10-10:15 - "Prosto z serca"- Łukasz Samborski, Dyrektor Fundacji RC i Marta Kosińska, Kierowniczka Kreatywnego Działu PR
Blok 1: Żelazne fundamenty- 10:15-10:35 - "Rozpuszcza się w ustach, a nie w dłoni" - czyli krótka historia o tym, jak wznieść się ponad szum - Łukasz Murawski, Porozmawiajmyomarce.pl
- 10:35-10:55 - "Marka. Connecting people" - Jak budować relacje wewnątrz zespołu, by wszyscy byli zaangażowani w tworzenie marki? - Katarzyna Mendelson-Maciejak, menedżer ds. PR i Marketingu State Street Bank
- 10:55-11:15 - "Ja jestem Marka. Ty jesteś pragnienie" - Jak sprawić, by ludzie Cię lubili/kupili - Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY.pl
11:15- 11:50 - Dłuższa przerwa na networking
Blok 2: Żelazne zaufanie do dobrej marki- 11:50-12:10 - "Just do it" - Twoja społeczność w social mediach: od odbiorcy do ambasadora. - Agnieszka Zielonka, Fundacja DKMS
- 12:10-12:30 - "Ty tu urządzisz", czyli kreowanie marki osobistej w III sektorze. - Marek Kamiński, Fundacja Marka Kamińskiego
- 12:30-12:40 - "Marka od pokoleń" - O współpracy nauki z biznesem - Marzena Chojnacka, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego.
- 12:40-13:00 - "Dłuższe życie każdej marki to" wiarygodność. Jak zapraszać ludzi do działania i prosić o pieniądze? - Aleksandra Kuna, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!
13:00- 13:15 - Krótka przerwa na networking
13:15-13:45 - "Wszyscy mają markę. Mam i ja!" - Talk show z zaproszonymi gośćmi: Monika Brzozowska (Torus), Ewa Liegman (Hospicjum Pomorze Dzieciom) oraz Karolina Janik (Personal PR)
13:45-14:00 - Zakończenie części konferencyjnej
14:00 -14:50 - Lunch
Blok 3 - 14:50-16:30 - Warsztaty (obowiązkowa rejestracja)1. "Rozgłos doda Ci skrzydeł" - Co i jak robić, by w mediach było głośno o działaniach naszej NGO? - Agnieszka Zielonka, Fundacja DKMS
2. "Mów mniej, będziesz wielki" - Efektywna komunikacja NGO - Łukasz Murawski, Porozmawiajmyomarce.pl
3. "A łyżka na to: niemożliwe!" - Jak czarować słowem, by nie lać wody i przekazać esencję tego, co chcemy. - Magdalena Jabłońska, Fundacja RC
Informacje o prelegentach >>>
https://fundacjarc.org.pl/konferencja-dobra-marka-ngo.../Mamy sto miejsc dla osób uczestniczących na miejscu, w Gdańsku.
W razie obostrzeń zastrzegamy sobie możliwość zmniejszenia liczby osób.
Współorganizatorem konferencji jest Pomorska Sieć COP.
Patronat Medialny nad konferencją objęło:
NGO.PL, Porozmawiajmyomarce.pl, Marketer+, Brief.pl
Partnerami Konferencji są:
Hotel Mercure Stare Miasto
Pracodawcy Pomorza
Brand24.pl
Konferencja jest częścią projektu Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora realizowanego przez Fundację RC. Dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 przekazanym przez Narodowy Instytut Wolności Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Wydarzenie jest realizowane w ramach projektu "Pozarządowy survival- jak przetrwać (i się rozwijać) w pozarządowym świecie" - system wspierania 3 sektora w województwie Pomorskim przez Pomorską Sieć COP. Dofinansowano z budżetu samorządu województwa pomorskiego.