Szkolenie dla wszystkich kierowników i właścicieli firm. Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności: o profesjonalnym udzielaniu informacji zwrotnej, budowaniu i motywowaniu zespołu, przedstawienie metod i narzędzi skutecznej sprzedaży i budowania długotrwałych relacji z klientem - o różnych stylach komunikacji i negocjacji z klientami oraz pracownikami, nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach.
Termin i miejsce: 16.02.2012, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 - 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
1. Budowanie zespołu
Zespół a grupa
Role zespołowe - (auto)diagnoza
Jak dobierać członków zespołu?
2. Wstęp do zaawansowanych kompetencji menedżera w zespole
Rola lidera i jego "alfabet zarządzania"
Style kierowania
Techniki podejmowania optymalnych decyzji
3. Skuteczna komunikacja
Komunikacja werbalna i niewerbalna - co nowego w temacie? :)
Grzechy zebrań a różnorodność i nieuchronność innych form komunikacji
Schemat "Minutki" i zasady szybkiej komunikacji w jego zakresie
Mity komunikacji ustnej a rzeczywistość
4. Doskonała organizacja pracy
Nawyki S.Coveya: "Rób najpierw to, co najważniejsze." I planuj!
Metoda drobnych kroków i ustalanie priorytetów (D. Eisenhower, V. Pareto, C. Parkinson, D.Allen)
Krzywa wydajności dnia a krzywa dystraktorów - teoria i indywidualna praktyka
Metoda GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami
Delegowanie zadań i odpowiedzialności
Kontrola nad zadaniem - monitorowanie postępów, raportowanie, pochwała i korekta
5. Motywowanie zespołu
Motywacja dążenia a motywacja unikania - kijem czy marchewką?
Motywacja wewnętrzna a motywacja zewnętrzna
Motywacja menedżera
6. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem wewnętrznym
Techniki konstruktywnej rozmowy z pracownikami - nagana, krytyka i pochwała
Dwa słowa o rekrutowaniu, dwa słowa o zwolnieniu pracownika
Destruktywne a konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.
Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!
Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
... bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!
Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
anna.formeister@personia.pl