Szkolenie dla wszystkich kierowników i właścicieli firm. Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności: o profesjonalnym udzielaniu informacji zwrotnej, budowaniu i motywowaniu zespołu, przedstawienie metod i narzędzi skutecznej sprzedaży i budowania długotrwałych relacji z klientem - o różnych stylach komunikacji i negocjacji z klientami oraz pracownikami, nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach.
Termin i miejsce: 13.04.2012, Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
1. Budowanie zespołu
- Zespół a grupa
- Role zespołowe - (auto)diagnoza
- Jak dobierać członków zespołu?
2. Wstęp do zaawansowanych kompetencji menedżera w zespole
- Rola lidera i jego "alfabet zarządzania"
- Style kierowania
- Techniki podejmowania optymalnych decyzji
3. Skuteczna komunikacja
- Komunikacja werbalna i niewerbalna - co nowego w temacie? :)
- Grzechy zebrań a różnorodność i nieuchronność innych form komunikacji
- Schemat "Minutki" i zasady szybkiej komunikacji w jego zakresie
- Mity komunikacji ustnej a rzeczywistość
4. Doskonała organizacja pracy
- Nawyki S.Coveya: "Rób najpierw to, co najważniejsze." I planuj!
- Metoda drobnych kroków i ustalanie priorytetów (D. Eisenhower, V. Pareto, C. Parkinson, D.Allen)
- Krzywa wydajności dnia a krzywa dystraktorów - teoria i indywidualna praktyka
- Metoda GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności, kontrola nad zadaniem - monitorowanie postępów, raportowanie, pochwała i korekta
5. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem wewnętrznym
- Techniki konstruktywnej rozmowy z pracownikami - nagana, krytyka i pochwała
- Motywowanie pracowników
- Dwa słowa o rekrutowaniu, dwa słowa o zwolnieniu pracownika
- Destruktywne a konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.