W piątek 25 lutego odbędzie się 3 edycja cyklicznej już imprezy
Dub Night w gdańskim klubie Stare Kino organizowanej przez
Psychokot Sound. W piątkowy wieczór w klubie przy ul. Długiej zagrają:
folk / reggae / world - koncerty w Trójmieście
Decay Sound to projekt urodzonego w Częstochowie Radosława Kobusa absolwenta gdańskiej ASP. Współtwórcy i rezydenta "Koloni Artystów" w Stoczni Gdańskiej. Tworzy muzykę od 1998 roku inspirując się industrialem, elektroniką z pod znaku Basic Channel, Detroit Elektro.
W tym samym czasie zaczyna grać z czarnych płyt: "szukałem na winylach produkcji o mocnym nisko osadzonym basie i surowej formie" to przekładało się na produkcje muzyczne które były testowane na imprezach.
Grał miedzy innymi z Substance, Vainquer, Deadbeat, Murcof, Wieloryb, Kadubra, Snake, Radikal Guru i Pandadread.
W tej chwili w sieci do pobrania netlabelowe wydawnictwa Decay
www.deathbird.pl/getdub
www.deathbird.pl/trinityrec
DHS- reprezentant sound systemu Pandadread oraz agencji Black Goodies Promotions.
Pandadread sound system to oparta na potężnym basie tuba propagandowa, skupiająca wokół siebie selektorów i wokalistów z Trójmiasta i okolic.
Operatorzy sound systemu: Bratrat (selekcja, fx) i DHS (selekcja, mic), czerpiąc pełnymi garściami z tradycji muzyki jamajskiej, w swojej selekcji eksperymentują z jej nowoczesnymi, elektronicznymi wcieleniami.
Rytm, miłość, wolność i bezkompromisowa walka z wszechobecnym aparatem przemocy są przesłaniem, które wyraźnie bije z przemyślanego doboru prezentowanych przez nich utworów.
King Scoobie - czynnie działający selektor, wokalista i promotor 3miejskiej sceny sound systemowej, debiutujący przed latami w pierwszych składach musicalu Metro, najlepiej odnajduje się w jamajskiej stylistyce, współzałożyciel Nomattaname Soundsystem.
Ci którzy z trójmiejską sceną Dub/Reggae znają się nie od dziś, nie będą mieli wątpliwości że usłyszeć jego wokal na klasycznych ridimmach to nie lada gratka.
Psychokot Sound System - to trójmiejski selektorsko-djski kolektyw powstały w 2008 roku. Ich sety wyrastają z korzeni i tradycji muzyki jamajskiej, są one eklektyczną
mieszanką roots-reggae-dancehall oraz form muzycznych rub'a'dub w stylistyce UK dub, France dub stage, ostatnio w ich setach można także usłyszeć wybiórcze dubstepowe produkcje.
PKSS nie zapomina o rodzimej scenie i stara się prezentować polskie wydawnictwa oraz perełki wydawane w netlabelowych organizmach. Kolektyw miał okazję występować w miejscach takich jak: Papryka, Sfinks, Desdemona, Dworek Sierakowskich, Klubowa, Cafe Szafa, Santa Fe, Stare Kino.