stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Już 29 stycznia 2016r. rusza nowy cykl imprez DUBSTEP - TRÓJMIASTO. Zapraszamy serdecznie wszystkich miłośników tego gatunku na spotkanie z trójmiejskimi DJ oraz producentami muzyki. Na tej imprezie nie zabraknie również wysokiej jakości nagłośnienia jakie zapewniaPandadread Sound System. Informację dotyczące dalszych planów tego cyklu, będziecie mogli śledzić na stronie facebooka Dubstep Trójmiastooraz w grupie DUBSTEP - TRÓJMIASTO. 

w każdą sobotę (do 28.12), g. 22:00

Gdynia,
Wstęp wolny
gru 31

wtorek, g. 22:00

Gdańsk,
bilety 100 zł
ulgowy 70 zł
przedsprzedaż 50 zł
MIEJSCE: BUFFET, GDAŃSK
DATA: 29.01.2016
START: 21:00 
WSTĘP: 5 PLN LISTA FB | RESZTA 10 PLN 

100% VINYL EDITION

- Trichom
- Rzepa DNB
- Mack
- Jaqp
- Dia
- w&z


Nagłośnienie: Pandadread Sound System


TRICHOM (Syndrom Of Disorder | Dubstep - Trójmiasto) - to nowy alias Dawida Koszałkowskiego, którego stałym bywalcom klubu Sfinks700, przedstawiać raczej nie trzeba. Z ekipą Syndrome Of Disorder organizował wiele wydarzeń z udziałem tuzów basowej sceny, jak choćby Aphrodite, Current Value, Youngsta, Sukh Knight czy Kryptic Minds. Nieprzerwanie i od lat zatopiony w cieniu muzyki dubstep, propaguje postdubowe brzmienia w klubach całej Polski. Od 2015 r. rusza z nowym cyklem DUBSTEP - TRÓJMIASTO
https://www.facebook.com/djtrichom
https://www.facebook.com/syndromeofdisorder
https://www.facebook.com/groups/812117148863863/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/812117148863863/?fref=ts

RZEPA - Dj i promotor undergroundowych imprez. Przygodę z muzyką rozpoczął w 2007 roku, kładąc pierwszy winyl na gramofon. W 2010 roku wyjechał do Londynu w poszukiwaniu inspiracji i kwintesencji sformułowania "JUNGLE IS MASSIVE".

Tam, też zadebiutował jako Dj, a w roku 2014 zagrał w klubie Made in Brasil mieszczącym się na terenie legedarnej dzielicy Camden Town.

Po powrocie do rodzinnego Trójmiasta zajął się juz na poważnie graniem i organizacją eventów w 3city. Podczas klubowych wojaży miał przyjemnosć zagrać z takimi osobistościami jak: Goldie, Concord Dawn, Black Sun Empire, Dj Deekline, Soom T, czy Aba Shanti-I. Gra z płyt winylowych, nie planując wcześniej stricte swoich setów, co sprawia iż jego każdorazowy występ to czysta energia, dopasowana do miejsca, ludzi i panującego klimatu. Grając stara się dawać z siebie wszystko, to co najlepsze, aby poruszyć nawet najbardziej wymagających słuchaczy. 

Dominującymi gatunkami, które miesza to Jungle, Drum and Bass, Breakbeat oraz Dubstep.
Fan Page:
https://www.facebook.com/RZEPADNB

MACK - Dj i promotor, od blisko dekady działa na scenie undergroundowej muzyki elektronicznej. Od 2007 roku prowadzi skupiający się na basowej muzyce sklep płytowy Mash-up Records. W 2009 roku założył pierwszy poważny polski label wydający dubstep - Moonshine Recordings, rok później kolejny skupiający się na głębokich brzmieniach - New Moon Recordings. Jest winylowym maniakiem z ciężką torbą pełną świeżych produkcji. Jego sety djskie to mieszanka ciężkiego basu, połamanych beatów i jamajskich brzmień. 

https://www.facebook.com/Moonshine.Rec
https://www.mash-up.pl/

JAQP (Impakt 7 | DRUMATIC) - Określenie początku zainteresowania muzyką u tego DJa, jest jednoznaczne z cofaniem się do czasów wczesnego dzieciństwa. Pierwszymi dziełami autorskimi były uderzenia grzechotką o rant łóżka, oczywiście w tempie oscylującym wokół 175 BPM. Jaqp szybko zorientował się, że na tym nie poprzestanie. Od małego szukał inspiracji u źródeł zewnętrznych. Okazało się, że źródła komercyjne jak radio czy telewizja, próbują go oszukać, podobnie jak wielu innych odbiorców, na co zdecydowanie nie mógł sobie pozwolić. Wtem pojawiła się muzyka reagge oraz dub. Dzięki tym gatunkom, do dziś w setach tego DJa usłyszymy charakterystyczną głębie oraz specyficzne rastafariańskie zaleciałości.

Mając 13 lat, Jaqp po raz pierwszy usłyszał drum and bass. Życie odwróciło się do góry nogami. Prędzej czy później - to się musiało stać. Od początku zainspirowany mrocznymi technicznymi dźwiękami Bad Company /Stakka Skynet / Kemal & Rob Data / Technical Itch rozwijał się w właśnie w tym kierunku, systematycznie powiększając swoja kolekcję płyt winylowych. To właśnie woskowe 12 calowe płyty, stały się jego obsesją. Obcowanie z winylem było dla niego czymś wyjątkowym. Sposób w jaki Jaqp opisuje obcowanie z płytami winylowymi wymusza podejrzenie o "winylo-seksualność", co bywa sporem z jego wybranką. Każdy track grany przez tego DJa, jest połączony z charakterystycznym trzaskiem, dostarczanym tylko przez te właśnie płyty.

Jaqp mówi, że zauroczony jest w echach połączonych z niskimi częstotliwościami, dlatego skierowało go to do poznania gatunku jakim jest Dubstep. Można go usłyszeć na bardzo dobrze znanym już cyklu imprez jakim jest Dub Club Trójmiasto.

Jaqp supportował występy takich artystów jak: AK1200, DETEST, FRAGZ, M1DLET, RAGGAMUFFIN, SMYLA, SWITCH TECHNIQUE, TRASHER, TYMON

Organizował oraz współorganizował występy takich artystów jak : COUNTERSTRIKE, DOC SCOTT, DEFORMER, KATHARSYS, NAYAMI, SABREPULSE, SKYNET
https://soundcloud.com/junglist_jaqp

DIA - Gwałtowna reakcja z Drum&Bassem w roku 1999 sprawiła, że to małoletnie dziewczęcie spędzało cały wolny czas z muzyką. Nie oszczędzała się w praktyce i szybko wykrystalizowała się Dia. Jej wielokierunkowość najpierw znalazła odbicie w różnorodności podgatunków D&B : "atmosferycznymi brzmieniami staram się łagodzić stany na chilloutach, wprowadzać harmonię- zgodnie z powołaniem , podczas gdy ciemne hardstepowe produkcje służą zaspokojeniu potrzeby latania"- trochę bredziła, bo była jeszcze mała ;) był jeszcze jungle, darkside, jazzstep.

Nie myślcie, że Dia grała to wszystko w jednym secie, nie- nie, tworzyła miksy przemyślane, spójne, zależne od okoliczności, miejsca, ludzi, nastroju. W tych czasach supportowała wielu ważnych dla niej artystów: Bukema, Adama F, Eda Rusha, Johna B, E-Z Rollers, BSE z jednej strony, a z drugiej Jimiego Tenora, Up, Bustle&Out, Jazzanove i wiele świetnych koncertów.

Z czasem, kiedy drumandbass zamienił się w muzyczny Ganges, gdzie by wyłowić coś wartościowego należało nurkować pośród łajna i trupów, Dia postanowiła opuścić ten nurt. Owszem zatrzymała swoją kolekcję klasyków, które gra z rozkoszą, ale ten obszar pozostał zamknięty.

Skupiła się głównie na pochodnych jazzu - Ninja Tune, wszelkie eksperymenty, dźwięki akustyczne, analogowe, naturalne, zaledwie wspierane elektroniką. Dalej pochłonął ją ogrom i rozmaitość starej sceny Polish Jazz.

I tak pewnie skończyłaby się ta historia, gdyby nie dubstep, który zwyczajnie wkradł się w nią. Próbowała go ignorować, opierała się, ale dawne instynkty okazały się silniejsze i Dia dała za wygraną- zaczęła grać. W dubstepie było prawie wszystko czego szukała. Tripowe tempo, mrok i potężne basy zawładnęły nią, energia powalała. Grając ze Skreamem, Bengą, Emalkay'em, Reso, jednocześnie starała się być inna od nich- nie grać whobble i nawet w najbardziej gorących momentach wplatać siebie. Ciągle wierzy, że granie dla innych to dzielenie się. Taka śmieszna jest.

W&Z - Trójmiejski miłośnik niskich częstotliwości. Dubstepem zaraził się w 2009 roku i od tego czasu nie zamierza się z niego leczyć, eksplorując jego głębokie, klimatyczne oblicza. Ta wielka miłość do gatunku, prezentując jego dźwięki na dwóch frontach. Pierwszy: producenki - W&Z tworzy w domowym zaciszu przesiąknięte basem produkcje, pomału zyskując uznanie słuchaczy w kraju. Jego utwory były puszczane na falach internetowych rozgłośni BREAK.FM oraz Radia Alternator. Drugi front to ten imprezowy: jako DJ, z chęcią pokazuje w klubach swoje zamiłowanie do dubstepu. Uzbrojony w dwa gramofony i mikser, bardzo szybko zdobył umiejętności, pozwalające na oczarowanie ludzi na parkiecie poprzez nienaganną selekcję oraz świetny warsztat DJ'ski. Do swojej listy sukcesów z powodzeniem może dopisać wystąpienie jako support brytyjskiego DJ'a i producenta - Biome'a - w ramach imprezy promującej jego wydawnictwo dla polskiej wytwórni New Moon Recordings. I na pewno na tym występie nie zamierza tej listy zamykać, bo najlepsze jeszcze przed nim, a on sam rozkręca się coraz bardziej.

https://www.facebook.com/wzuandwzu?bookmark_t=page
https://www.mixcloud.com/wandz/
https://soundcloud.com/w-49

PANDADREAD SOUND SYSTEM - to dwunastokilowatowa tuba propagandowa, skupiająca wokół siebie selektorów i wokalistów z Trójmiasta i okolic. Operatorzy sound systemu bratrat i DHS, czerpiąc pełnymi garściami z tradycji muzyki jamajskiej, w swojej selekcji eksperymentują z jej współczesnymi, elektronicznymi wcieleniami. Przez ponad 7 lat aktywności na polskiej scenie reggae, trójmiejski kolektyw dorobił się wiernej publiki i opinii najlepszej selekcji dub na Pomorzu. W międzyczasie, śladem jamajskich i brytyjskich sound systemów, konsekwentnie budowali własne, nastawione na skuteczność w niskich częstotliwościach nagłośnienie. Latem 2009 roku zrealizowali swoje plany, stając się pierwszym dubowym Sound Systemem na północ od stolicy. Rytm, wolność i bezkompromisowa kontestacja systemowego aparatu przemocy są przesłaniem, które wyraźnie bije z przemyślanego doboru prezentowanych przez Pandadread Sound System utworów, wzywając do tańca, świadomości oraz dobrej zabawy w każdym momencie życia. Podczas cyklu Dub Club Trójmiasto w Sfinksie zadbają także o niezbędną ilość osiemnastocalowych głośników niskotonowych gwarantujących głęboki odbiór prezentowanej na nich muzyki.

https://www.pandadread.reggaenet.pl/