stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Harpuś, to dzielnicowa Impreza na Orientację skierowana do osób, które lubią zabawę w terenie z mapą. Startować można indywidualnie lub zespołowo. Do wyboru są cztery trasy zróżnicowane poziomem trudności.

lis 30-1.12

sobota - niedziela

Wstęp wolny
gru 8

niedziela, g. 10:30 - 14:00

bilety 25 zł
ulgowy 1 zł
1. Nazwa imprezy: Dzielnicowa Impreza na Orientację HARPUŚ

2. Termin i miejsce imprezy:

Najbliższa impreza odbędzie się w niedzielę 16 lipca na Stogach w Gdańsku. Uczestnicy będą mieli okazję poznać ciekawe tereny nadmorskie i krajobrazy wydmowe.

3. Cele imprezy:

- rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do turystyki aktywnej i rekreacji,
- popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
- ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,

4. Organizator:

Pomorski Klub Orientacji Harpagan
ul. Ogarna 72, 80-826 Gdańsk,
tel. +48 694-426-040,
e-mail: biuro@harpagan.pl
WWW: HARPUŚ
Facebook: Harpuś

5. Współpraca:

-Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS
-GREY WOLF
-Wydawnictwo Adamada
- Zarząd Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego
- Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
- Pizzeria Leone w Gdańsku
- Oddział Regionalny PTTK z siedzibą w Gdańsku
- Radio Gdańsk
- Pomorska Federacja Sportu

6. Baza imprezy:

Spotykamy się przy pętli tramwajowej Stogi-Plaża.
Biuro (zapisy) będzie czynne od godz. 10.30 do 12.00
Start od 11.00 - na trasę uczestnik startuje po odmeldowaniu się w biurze.

7. Uczestnictwo:
Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację "Harpuś" mają osoby:
- które ukończyły 18 lat oraz
- osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego, dzieci do lat 12 startują tylko pod opieką osoby dorosłej.

8. Formuła / Mapy / Trasy startowe:

Impreza odbywa się w formule pieszej, to znaczy uczestnicy mogą poruszać się na trasach tylko za pomocą własnych nóg (pieszo, marszobieg, bieg). Najkrótsza trasa jest dostosowana do pokonywania z wózkiem dziecięcym - zapraszamy więc najmłodszych adeptów orientacji :)
Trasy:
Na wszystkich trasach istnieje możliwość startu w zespołach bądź indywidualnie.
1) ZIELONA - krótka i łatwa (2-3 km), trasa dobra dla początkujących,
2) NIEBIESKA - średnio długa i dość łatwa (2,5-4 km), trasa dobra dla początkujących,
3) CZERWONA - dość długa i dość trudna (3-5 km),
4) CZARNA - długa i trudna (3,5-6 km).

9. Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmowane są internetowo na stronie www.harpagan.pl/harpus/ oraz w biurze (zapisy) w dniu imprezy.

10. Opłata startowa:



11. Nagrody:

Każdy uczestnik, który ukończy trasę, po powrocie na metę bierze udział w losowaniu upominków i nagród, ufundowanych między innymi przez Wydawnictwo Adamada, firmę GREY WOLF oraz Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS.

12. Świadczenia startowe:

- kolorowa mapa z trasą biegu,
- kolorowy numer startowy,
- komunikat techniczny,
- pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,
- odcisk pamiątkowej pieczęci;
- coś na ząb na mecie imprezy,
- napój lub gorąca herbata,
- opiekę sędziowską,
-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),
- potwierdzenie punktów do OInO,
- świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,
- inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.