Przywitanie publiki, pokaz szybkości i zręczności artysty w tworzeniu balonowych figur. Komiczne przedstawienie rodzajów i zastosowań balonów. Następnie "Program Balonowe Kalambury", w którym artysta z wcześniej przygotowanych elementów tworzy różne postacie.
Zadaniem publiki jest odgadnięcie, jaka to znana postać. Nagrodą jest odgadnięty balon. Na koniec Mr. Greg z balonów tworzy postać robota i mówi, że jest zmęczony chciałby, aby wyręczył go w pracy jakiś robot. Podchodzi do dużego pudła pokazuje puste wnętrze, aby po chwili wyczarować "prawdziwego" robota.. Robota uruchamia się specjalnym kluczem załączonym do przesyłki. Po przekręceniu klucza robot zaczyna działać. Wychodzi z kartonu wita się i przedstawia. Okazuje się, że do wykonywania dalszych poleceń potrzebny jest dżojstik. Mr. Greg podłącza dżojstik i zmusza robota do robienia z baloników różnych zwierzątek. Po tym pokazie prosi pierwszego kandydata z publiki, aby zaczął sterować robotem. Robot może wykonywać następujące polecenia: ruch do przodu, do tyłu w prawo i lewo oraz wydawanie dźwięków. Każde dziecko może wejść na scenę i sterować robotem według swojego pomysłu. Ten pokaz zawiera również zaskakujące elementy komiczne(robot zacina się, trzeba go odblokować, przewraca się i nie może wstać potrzebna pomoc większej ilości dzieci).
Następna część pokazu "Balonowa iluzja" wykonywana na polecenie sterującego nim Mr. Grega (przebijanie dużego balonu, balon nad ogniem)
Kolejna część to "Balonowe Konkursy i Zabawy" np. strzelanie z balonowego łuku na odległość, walka na kosmiczne miecze z robotem itp.
Zakończenie programu i pożegnanie publiczności.