To już tradycja, że zima upływać będzie pod znakiem turniejów halowych dla dzieci i młodzieży z całego województwa. W 10 lokalizacjach Pomorza zagramy po raz ósmy. Kolejny tysiąc zawodniczek i zawodników z pomorskich klubów zawalczy o Puchary Prezesa Pomorskiego Związku Piłki Nożnej w swoich kategoriach.
Energa Griffin Cup to sztandarowy projekt Pomorskiego Związku Piłki Nożnej, realizowany wspólnie ze sponsorem tytularnym, którym jest ENERGA z Grupy ORLEN. Pierwsza edycja turniejów zorganizowana była w 2017 roku. W każdej kolejnej zainteresowanie klubów rosło. Od początku trwania projektu odbyło się aż 89 turniejów, a udział w nich wzięły 1044 drużyny. To oznacza, że ponad 12 tysięcy dzieci rywalizowało o Puchary w swoich kategoriach wiekowych.
Dziś po raz kolejny zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie turniejów Energa Griffin Cup. Począwszy od grudnia do końca marca w halach zmierzą się roczniki od 2012 do 2020 wśród chłopców oraz - po raz pierwszy aż cztery kategorie dziewczynek (U8, U10, U12 i U14).
Trzy najlepsze drużyny zostaną nagrodzone pięknymi medalami, zaś puchary otrzyma pierwsza czwórka w każdym turnieju. Nie zapomnimy również o nagrodach indywidualnych.
Udział w rozgrywkach jest nieodpłatny, a do zakwalifikowania się do turnieju potrzeba trochę szczęścia, gdyż drużyny będą losowane spośród chętnych. Taka formuła pozwala zmierzyć się w rywalizacji sportowej wszystkim klubom - małym stowarzyszeniom, dużym akademiom ze wszystkich zakątków naszego województwa.
Sponsorem tytularnym VIII edycji Turniejów Halowych o Puchar Prezesa Pomorskiego Związku Piłki Nożnej jest Energa z Grupy ORLEN. Partnerami turniejów są oczywiście władze samorządowe, zarządcy obiektów i kluby pełniące rolę gospodarzy. Turnieje zostały objęte patronatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Zapewniamy obsługę medyczną, obsługę sędziowską, batoniki dla uczestników, puchary dla czterech najlepszych drużyn i medale dla trzech najlepszych zespołów. Dodatkowo trójka najlepszych zawodników w każdym turnieju otrzyma nagrody indywidualne. Każda drużyna dostanie pamiątkowy dyplom oraz kalendarz Pomorskiego ZPN.
W turniejach dla chłopców udział weźmie po 12 drużyn (1 gospodarz oraz 11 drużyn z losowania). W turniejach dla dziewcząt udział weźmie po 8 drużyn.
Harmonogram rozgrywek:
1. 20 grudnia 2025, (sobota) chłopcy, rocznik 2015, Przywidz
2. 10 stycznia 2026, (sobota) chłopcy, rocznik 2014, Gdynia
3. 7 lutego 2026,(sobota) chłopcy, rocznik 2013, Ustka
4. 15 lutego 2026, (niedziela) chłopcy, rocznik 2018, Cedry Wielkie
5. 21 lutego 2026, (sobota) chłopcy, rocznik 2012, Zblewo
6. 28 lutego 2026, (sobota) chłopcy, rocznik 2017, Jagatowo
7. 8 marca 2026, (niedziela) dziewczynki, kategoria U8 (r. 2018), Tczew
8. 8 marca 2026, (niedziela) dziewczynki, kategoria U10 (r. 2016), Tczew
9. 15 marca 2026, (niedziela) dziewczynki, kategoria U12 (r. 2014), Żukowo
10. 15 marca 2026, (niedziela) dziewczynki, kategoria U14 (r. 2012), Żukowo
11. 21 marca 2026, (sobota) chłopcy, rocznik 2016, Jezierzyce
12. 28 marca 2026, (sobota) chłopcy, rocznik 2019/2020, Wejherowo
Zainteresowane kluby prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Termin zgłoszeń to 16 listopada 2025. W formularzu należy podać nazwę klubu, imię i nazwisko oraz numer telefonu osoby zgłaszającej. Kluby proszone są o wysyłanie jednego kompletnego zgłoszenia. W przypadku chęci zgłoszenia udziału w danym turnieju należy podać dane trenera, który prowadzi wybrany rocznik.
W przypadku większej ilości zgłoszeń będziemy losować składy poszczególnych turniejów. Po zakwalifikowaniu się do turnieju, klub będzie zobowiązany przekazać zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestników oraz listę zgłoszeń, z potwierdzeniem o posiadaniu polisy NNW w dniu turnieju organizatorowi. Przed każdym turniejem publikować będziemy harmonogram oraz regulamin rozgrywek.
Gorąco zachęcamy do udziału w naszych turniejach Energa Griffin Cup!
Sponsorem tytularnym rozgrywek jest Energa z Grupy ORLEN
Turnieje Energa Griffin Cup rozgrywane są pod Patronatem Polskiego Związku Piłki Nożnej
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.