stat
Impreza już się odbyła

Engagement Seeding Camp 2015

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w zamkniętym, bezpłatnym spotkaniu strategicznym na temat filozofii engagement seeding (liczba miejsc ograniczona). Podobne spotkania organizowane w Warszawie w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy odbyło się ich aż 6, aby wszyscy chętni mogli w nich uczestniczyć.

paź 2

środa, g. 10:00

Online
Wstęp wolny
paź 18

piątek, g. 18:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
W trakcie spotkania w Gdańsku (w siedzibie Organizacji "Pracodawcy Pomorza") przedstawimy rozwiązania technologiczne wspomagające generowanie prawdziwych, niczym nie inspirowanych opinii o produkcie w Internecie - wykorzystujące wszystkie formy obecności w sieci od e-maili na szeroko pojętych social mediach kończąc. Celem spotkania jest omówienie i analiza jednego z największych wyzwań i zadań marketerów: jak w dobie dojrzałości mediów społecznościowych generować prawdziwe, mówiące stricte o produkcie opinie, w określonych ramach czasowych, bez konieczności planowania rozbudowanych kampanii kontekstowych, bez storytellingu i bez wsparcia innych kanałów komunikacji.

Postaramy się również pokazać rozwiązania uzupełniające dowolną kampanię komunikacyjną o wyniki, które każdy marketer i jego agencja stawiają sobie jako cel nadrzędny - wzmianki o produkcie publikowane przez zaangażowanych konsumentów na podstawie doświadczeń TestMeToo.com.

Engagement Seeding Camp 2015
1. Zarysowanie tła historycznego, rynkowego oraz psychologii zachowań współczesnych konsumentów.
2. Pokazanie możliwych efektów marketingowych przez umiejętne aktywne angażowanie konsumentów w relacje z brandami.
3. Wskazanie sposobów zaadoptowania elementów psychologii zachowań konsumenckich w proces Engagement Seeding.
4. Szczegółowe przykłady scenariuszy i case-studies w różnych branżach i w różnych grupach docelowych. Włącznie z tymi najmniej oczywistymi i najtrudniejszymi do realizacji.
5. Potencjał i możliwości wykorzystania Engagement Seeding w dalszych aktywnościach marketingowych.


Miejsce i termin:
Siedziba "Pracodawców Pomorza"
80-219 Gdańsk, Aleja Zwycięstwa 24,
08 września 2015 (wtorek), godz. 10:00 - 13:00 (w tym przerwa kawowa)