stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Uniwersytet Jagielloński Instytut Kultury, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej i Uniwersytet Gdański Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Wydział Nauk Społecznych serdecznie zapraszają środowisko naukowe, pracowników mediów oraz instytucji współpracujących z mediami, do wzięcia udziału w międzynarodowej konferencji naukowej: FACEBOOK - LUSTRO MEDIÓW Kraków - Gdańsk, 12 czerwca 2015 roku

gru 2

poniedziałek, g. 09:15

Wstęp wolny
gru 10

wtorek, g. 8:30 - 15:00

Gdynia,
Wstęp wolny
Celem konferencji jest wymiana poglądów oraz prezentacja wyników badań dotyczących fenomenu medialnego, za jaki w ostatnich latach uznaje się portal społecznościowy Facebook.

W 2014 roku minęło 10 lat od powstania Facebooka. Jest to stosowny moment do podjęcia rozważań nad istotą i konsekwencjami społeczno-biznesowego zjawiska, jakim stał się najpopularniejszy w Polsce i w wielu krajach świata ten społecznościowy portal.

ZAKRES TEMATYCZNY
Facebook - medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny)
Facebook a media publiczne
Facebook w kulturze
Facebook - medium marketingu
Facebook - medium nowej komunikacji
Facebook - sprawca schyłku tzw. starych mediów
Media na Facebooku - paradoks kanibalizacji?
Rynkowe konsekwencje obecności Facebooka
Facebook - czy każdy może być dziennikarzem?
Facebook - czyli koniec dziennikarstwa. Gdy amator wygrywa z profesjonalistą.
Facebook - zarządzanie nowym medium
Facebook - a wykluczenie cyfrowe
Facebook - dylematy etyczne i prawne
Przyszłość Facebooka - moda, trend czy medialna rzeczywistość

Do 18.05.2015 R.
Rejestracja za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego wraz z abstraktem

Do 20.05.2015 R.
Informacja zwrotna do Autorów zaakceptowanych zgłoszeń

Do 7.06.2015 R.
Wniesienie opłaty konferencyjnej na wskazane konto

Do 30.06.2015 R.
Przesłanie tekstu do publikacji

12.06.2015 R.
Termin konferencji


PRZESŁANE ARTYKUŁY MOGĄ ZOSTAĆ OPUBLIKOWANE W NASTĘPUJĄCYCH CZASOPISMACH:
•"Zarządzanie w Kulturze" (9 pkt na liście czasopism punktowanych MNiSW KBN),
•"Culture Management" (dwujęzyczne) (7 pkt na liście czasopism punktowanych MNiSW KBN), Wydawnictwo Attyka, we współpracy z: Akademią Sztuk Pięknych w Belgradzie, Saksońskim Instytutem Infrastruktury Kulturalnej w Görlitz, Łotewską Akademią Kultury w Rydze, Uniwersytetem Yeditepe w Stambule, Państwowym Uniwersytetem Sztuki Teatralnej i Filmowej im. Szoty Rustawelego w Tbilisi.
•"Zarządzanie Mediami". Pierwsze w Polsce recenzowane pismo naukowe dotyczące problematyki zarządzania mediami. *Warunkiem publikacji jest uzyskanie pozytywnych recenzji naukowych, przygotowanie artykułu zgodnie z wymogami edytorskimi oraz wniesienie w terminie opłaty konferencyjnej. Artykuły powinny być oryginalne, nigdzie nie publikowane. **Artykuły, po wstępnej akceptacji i kwalifikacji do poszczególnych czasopism, zostaną przedstawione ich kolegiom redakcyjnym.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    600 zł
OPŁATY KONFERENCYJNE
Pełne uczestnictwo w konferencji: 600 zł (obejmuje - udział w konferencji, imprezach towarzyszących, publikację, certyfikat udziału w konferencji).

Organizatorzy nie pokrywają kosztów podróży. Koszt dla doktorantów: 300 zł Koszt uczestnictwa bez publikacji: 400 zł

OPŁATY NALEŻY WNOSIĆ DO 7.06.2015 ROKU NA KONTO: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
94 1240 4722 1111 0000 4856 6759
Tytuł przelewu: Konferencja Facebook 2015, Imię i Nazwisko, nazwa uczelni.