Wielka popularność FEEL zaczęła się od imprezy Sopot Festival, gdzie utworem
„A gdy jest już ciemno” zdobyli uznanie jurorów otrzymując Bursztynowego Słowika, a publiczność nagrodziła ich statuetką Słowika Publiczności.W październiku 2007 r. na rynku pojawił się debiutancki album zatytułowany „Feel”, który już w dniu premiery otrzymał status Złotej, a po miesiącu Platynowej Płyty. Debiutancki krążek wypełniają gitarowe piosenki, uzupełniane dźwiękiem smyczków i fortepianu. Na listach przebojów wiele tygodni utrzymywały się utwory: „No pokaż na co Cię stać” i „Jak Anioła głos”.
FEEL powstał w 2005 roku w Katowicach, z inicjatywy wokalisty, kompozytora, autora tekstów i gitarzysty Piotra Kupichy, którego zespół tworzą: Łukasz Kożuch (instrumenty klawiszowe), Michał Nowak (gitara basowa) oraz Michał Opaliński (perkusja).
Rok 2007 okazał się dla kwartetu FEEL szczęśliwym. Mówiono o nich „odkrycie muzyczne roku”. Jak się okazało nie był to sukces sezonowy. Rok 2008 przyniósł grupie Telekamerę w kategorii Muzyka oraz Fryderyka dla Nowej Twarzy Fonografii – nagrody przyznawanej przez widzów.
Muzycy FEEL są bardzo zapracowani, zespół koncertuje niemal codziennie. Koncert
z pewnością ucieszy jego fanów, których liczba wciąż rośnie, zważywszy, że debiutancki album sprzedał się już w 100 000 egzemplarzy.
FEEL czuje się wśród publiczności jak ryba w wodzie, a kto ich widział na żywo, wie, że zespołowi nie brakuje charyzmy i błysku w oczach. Tym, którzy nie mieli jeszcze okazji, polecamy koncert w Operze Leśnej, podczas którego FEEL z pewnością pokaże „na co ich stać”.
Patronat medialny nad koncertem FEEL objęli: radio HIT FM, portal Trójmiasto.pl, portal Wywrota.pl, Infomusic, Riviera, Polska Dziennik Bałtycki, Twoja Gazeta Dzielnicowa, ECHO Miasta oraz portal Onet.pl.
Sponsorami tego wydarzenia są: Renault Zdunek i Hotel Hotton w Gdyni.
Bilety w przedsprzedaży w cenie 40 i 60 zł do nabycia w siedzibie Agencji KONTAKT Grzegorz Furgo (Gdańsk, ul. Czyżewskiego 38) i w Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART (Sopot,
ul. Kościuszki 61) oraz w punktach sprzedaży sieci Ticket Online www.ticketonline.pl (w cenie 45 i 65 zł).
Po 1 lipca bilety kosztują 80 i 60 złOrganizator :
BART