stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Biznes HoReCa jest jak gra, a jak wiadomo, każdy chce grać w najlepszej drużynie. Liczy się szybkość w podejmowaniu trafnych decyzji, otwartość na zmiany i nieustanne doskonalenie się. Ci, którzy osiadają na laurach, szybko pozostają w tyle. Mówi się, że trening czyni mistrza, takim treningiem dla branży gastronomicznej będzie Food Interactive Days - nowe wydarzenie na gastronomicznej mapie Polski, które już 6-7 lutego odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku.

sty 5

niedziela, g. 12:00 - 17:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
paź'25 7-9

wtorek - czwartek

Gdańsk,
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM

Dobrze przeprowadzony trening w dużej mierze zależy od prowadzącego. W biznesie jest jak w sporcie, właściwe przygotowanie wpływa na kondycję zespołu. Tak jak zawodnicy trenują pod okiem trenera, tak osoby zajmujące się gastronomią mogą doskonalić swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów z branży. Dlatego organizatorzy zadbali, aby wśród zaproszonych gości znaleźli się cenieni specjaliści z całej Polski. W związku z ogromną konkurencyjnością na rynku, każdy z nas chce zdobywać wiedzę.

Postanowiliśmy więc zorganizować wydarzenie, które poruszy najbardziej istotne tematy w gastronomii. Program został tak skonstruowany, aby goście mogli posiąść wiedzę pomocną w opracowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych. - mówi Paulina Polewka, Project Manager.
Food Interactive Days to event, który łączy spotkania z profesjonalistami w formie warsztatów, przestrzeń barową idealną do networkingu oraz ekspozycję targową. Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do rejestracji online https://foodinteractivedays.pl/pl/program-wydarzenia.html

Zgrany zespół to podstawa
Każdy marzy o sukcesach, ale czy można je osiągnąć bez zgranego zespołu? Na dłuższą metę z pewnością nie. Każda osoba w drużynie jest bardzo ważna. Szef kuchni, manager, kelner, barman, osoba pracująca "na zmywaku" - wszyscy pracownicy tworzą jeden organizm. O budowaniu relacji i porozumienia w zespole porozmawiamy z Kingą Rylską, która doświadczenie zdobywała przede wszystkim jako Szef Działu Marketingu jednej z najbardziej znanych sieci kantyn w Polsce. Nie ma konkretnego działania bez konkretnej strategii i dogłębnej analizy każdego kroku - twierdzi Kinga. Podzielamy tę opinię, dlatego podczas zbliżającego się wydarzenia dużo miejsca poświęcimy właśnie strategii. - dodaje Paulina Polewka.

Trenuj zarządzanie zespołem
Dobry trener nie tylko wymaga, ale i motywuje. Jeśli zawodnikowi zabraknie powodów do ciężkiej pracy, zrezygnuje. Tak samo jest w gastronomii. Jeśli pracownicy nie będą odpowiednio zachęcani do codziennych obowiązków, odejdą. "Brak rąk do pracy" jest aktualnie jednym z poważniejszych problemów. Jak zatem mówić do pracowników, aby zechcieli słuchać? Na to pytanie odpowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy. Podczas wydarzenia przyjrzymy się prawnym aspektom pracy w gastronomii. Podczas warsztatów z Radcą Prawnym, Edytą Duchnowską omówione zostaną takie zagadnienia jak: obowiązek zachowania tajemnicy przez pracowników, umowy cywilnoprawne i B2B, umowy o zachowaniu poufności, konsekwencji, definicja czynu nieuczciwej konkurencji.

Jaką strategię obrać?
Co zrobić, gdy już założymy wymarzoną restaurację, zatrudnimy pracowników i mimo że wszystko z pozoru jest "dopięte na ostatni guzik", nadal nie przychodzą goście? Wiele zależy od obranej strategii. Czym ona jednak jest i jak ją skutecznie wcielić w życie? Tutaj z pomocą przyjdą eksperci, którzy na strategii marek "zjedli zęby". Wśród zaproszonych gości spotkamy m.in. Martę Panfil z warszawskiej Agencji Kreatywnej FIKA, która na swoim koncie ma współpracę ze znanymi w kraju restauracjami i doradza m.in. w takich tematach, jak strategie social media i reputacje restauracji online. Marta udowodni, że "nie taki diabeł straszny" i że strategia może być naszym przyjacielem nie wrogiem. Przybyłym gościom podpowie, jak w kilku krokach zbudować podstawową strategię promocji restauracji i jak z sukcesem ją wdrożyć. Porozmawiamy z Jolą Słomą i Mirkiem Trymbulakiem, którzy przedstawią historię tworzenia Atelier Smaku jako marki kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską.

Zadbaj o wizerunek
W myśl zasady "jak cię widzą, tak cię piszą" znaczenie słowa wizerunek staje się kluczowe. Jak zatem sprawić, aby nasza restauracja lub kawiarnia wyróżniła się na gastronomicznej mapie? Większość z nas już od dawna "je oczami". Często przemyślane zdjęcia na stronie lub w kanałach social media decydują o sukcesie danego punktu. Jak poprzez kadry oddać charakter naszego miejsca? Na to pytanie znajdziemy odpowiedź podczas warsztatów fotografii kulinarnej, które poprowadzi Kasia Fiszer z FOOD&LIGHT.

Coraz więcej osób korzysta z porad blogerów. Opinie na ich stronach są dla wielu gwarancją jakości. Jeśli dane miejsce ma dobre opinie, goście z pewnością tam trafią, chociażby mieliby przejechać dodatkowe kilka kilometrów. Często podróżując mamy listę "sprawdzonych miejsc", którą chętnie dzielimy się ze znajomymi. System poleceń jest szczególnie istotny dla wszystkich pomorskich punktów gastronomicznych, tak często odwiedzanych przez turystów. W tym miejscu należy docenić rolę, jaką pełnią influencerzy. Dlatego podczas Food Interactiv Days warto wziąć udział w spotkaniu z Klaudią Sroczyńską, autorką bloga Dusiowa Kuchnia, która zdradzi kulisy współpracy z właścicielem cieszącej się popularnością restauracji Meso Ramen.

W budowaniu strategii marki niezwykle istotne jest określenie grupy docelowej. Inaczej będziemy się komunikować z klientami, którzy szukają wyrafinowanych smaków, a inaczej z tymi, którzy chcą szybko zaspokoić głód. Podczas spotkania z Arietą Prusak i Miriam Małgorzatą Szypielewicz z Agencji Kreatywnej MOXIE poznamy m.in.: trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie, przyjrzymy się zachowaniom Millenialsów oraz pokolenia Z i podejmiemy próbę odpowiedzi na pytanie, jak dostosować biznes do zmieniających się warunków rynkowych.

Bardzo ważny jest również dobór odpowiednich narzędzi. Na rynku dostępne są różne rozwiązania. Podczas Food Interactive Days eksperci pomogą dobrać te, które ułatwią codzienne obowiązki. Porozmawiamy m.in. z Marcinem Kociubą z firmy FreshMail, który na co dzień odpowiada za przygotowanie i wdrażanie strategii email marketingowych.

"Zero waste" w kieliszku
Na takie wydarzenie warto było czekać. Już 6-7 lutego w AmberExpo w Gdańsku w ramach nowego wydarzenia dla branży gastronomicznej Food Interactive Days, zapraszamy do odwiedzenia strefy BAR 4.0 Challenge. Jedno jest pewne, mocno zamieszamy i to nie tylko w szkle, ale w świadomości osób związanych zawodowo z gastronomią.

W ciągu dwóch dni najlepsi barmani oraz szefowie kuchni z Krakowa, Warszawy i Gdańska połączą siły, aby przygotować wyjątkowe i niepowtarzalne koktajle zgodnie z filozofią "zero waste". Będzie m.in. o ziołach, o kiszonkach i o najnowszych trendach. Strefa BAR 4.0 to otwarta przestrzeń, gdzie swoje umiejętności zaprezentują mistrzowie w swoim fachu. Spotkanie będzie miało interaktywny charakter.
Zero waste to już globalny trend. Coraz szerzej mówi się o nim w gastronomii, dlatego cieszy fakt, że również barmani szukają sposobów jak chronić środowisko. Filozofia zakłada ograniczenie odpadów. Wiele lokali zamiast plastikowych słomek proponuje klientom metalowe, papierowe lub te wyprodukowane ze skrobi kukurydzianej. Dużym problem są również serwetki, czy wszelkiego rodzaju ozdoby, których używamy tylko raz. - Koniec ze śmieciami. To co inni wyrzucają, my wykorzystamy. Nasi goście udowodnią, że obierki ziemniaków, czy pestki mogą być tak samo cennym składnikiem drinków, jak używane najczęściej cytrusy. Pomyślmy jak wiele owoców wraz z innymi odpadami trafia do worków na śmieci. Na nas robi to ogromne wrażenie, dlatego postanowiliśmy poruszyć ten temat podczas Food Interactive Days. - mówi Tomasz Krupa, Project Manager. W gastronomii dużą wagę przykłada się również do tradycji, dlatego barmani będą mieli za zadanie przygotować koktajl, który odda charakter regionu, z którego pochodzą. Dużo miejsca poświęcimy foodparingowi, czyli połączeniu różnych aromatów, smaków i technik kulinarnych.

Wśród zaproszonych osób spotkacie barmanów i kucharzy z takich topowych miejsc jak: Sababa i Czeczotka Coctail Bar z Krakowa, Cosmo bar i Bar Wieczorny z Warszawy, Flisak'76 i Pixel Cocktail z Gdańska oraz Barschool.pl. Nasi goście udowodnią, że przemyślane korzystanie z darów natury to nie tylko trend. To również sposób na ograniczenie wydatków w restauracji.

To nie wszystko co dla Was przygotowaliśmy. Podczas dwóch dni spotkamy ekspertów od marketingu gastronomicznego, prawa pracy oraz zasobów ludzkich. Będziemy rozmawiać m.in. o strategii marek, o problemach z zatrzymaniem pracowników, o współpracy z influencerami. Wśród gości spotkacie praktyków m.in. z Krakowa, Poznania, czy Warszawy.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby z branży HoReCa i tych, którzy dopiero planują związać swoją przyszłość z gastronomią. Wstęp możliwy jest na podstawie bezpłatnej rejestracji - on-line lub bezpośrednio na miejscu. Istnieje również możliwość wykupienia dodatkowych płatnych pakietów szkoleniowych, które dostępne są na stronie https://foodinteractivedays.pl/pl/strefa-gosci/wstep-i-pakiety-konferencyjne.html




Wśród zaproszonych osób spotkanie m.in: Rafał Ciesielski, Dorota Grądzka, Julian Karewicz, Anita Ołtuszyk, Piotr Jurach, Filip Wieczorek, Kacper Durnoga, Paweł Stawicki, Przemysław Bilu Bilski, Tomek Roehr, Monika Liszczak Roehr, Tomasz Dziura, Sababa, Czeczotka, Cosmo bar, Bar Wieczorny, Flisak '76, Pixel, Barschool.pl" target="_blank" rel="nofollow">Barschool.pl

Food Interactive Days to również ekspozycja targowa. To doskonały moment, aby zaprezentować ofertę firmy. Czy można wyobrazić sobie lepsze warunki na dotarcie do klientów niż miejsce, które przez dwa dni skupi pomorskich przedstawicieli branży gastronomicznej? Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do odwiedzenia strony www.foodinteractivedays.pl

Organizator:
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Firma od lat organizuje najważniejsze, branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, które od blisko 27 lat są jedną z najlepiej ocenianych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce.

Informacja o biletach

Rejestracja
https://fid.exposupport.pl/visitor/register?p=TwVVnvunQ2c=

Rejestracja upoważnia do wstępu do strefy targowej i strefy Go to Drink oraz na odbywające się w nich prezentacje a także do udziału w wykładach zawartych w pakiecie Gastronomia 1.0.

Dostępne pakiety:
Pakiet Gastronomia 1.0 – wstęp na podstawie rejestracji na Wydarzenie
Pakiet Gastronomia 2.0 – 69 zł
Pakiet Gastronomia 3.0 – 129 zł
Pakiet BAR 4.0 Challenge – 89 zł

Szczegóły pakietów:
https://foodinteractivedays.pl/pl/strefa-gosci.html