stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Forum Specjalistów Sprzedaży - Zrozumieć Sprzedaż Opinie (3)

Jak ważna jest sprzedaż w dzisiejszych czasach? Okazuje się, że dobre zrozumienie zagadnienia sprzedaży i konsekwentna realizacja strategii sprzedaży w przedsiębiorstwie pozwala zwielokrotnić nasze zyski.

paź 24

czwartek, g. 09:00

bilety 299 zł
przedsprzedaż 199 zł
paź 24-25

czwartek - piątek, g. 9:00 - 21:00

bilety 200 - 250 zł
Wszystkich zainteresowanych rozwojem firmy i rozwojem swoich umiejętności Fundacja infoShare oraz firma Human Concept & Solutions, pragnie zaprosić na Forum Specjalistów Sprzedaży "Zrozumieć Sprzedaż", które odbędzie się 17 stycznia 2012 r. w Gdańsku.
 
Biorąc udział w Forum dowiesz się:
- jak modelować procesy sprzedażowe w firmie,
- jakich błędów unikać tworząc struktury i zespoły sprzedażowe,
- jak tworzyć i wdrażać strategie sprzedaży spójne ze strategią firmy i marki,
- jak efektywnie planować przychód.
 
Wystąpi grono znakomitych prelegentów, praktyków procesów sprzedaży:
- prof. Andrzej Blikle - prezes rady nadzorczej A.Blikle Sp. z o.o., utytułowany praktyk biznesu, członek ponad dwudziestu organizacji m.in. europejskiej akademii nauk Academia Europeae, członek honorowy Polskiego Towarzystwa Informatycznego, przewodniczący Rady Fundacji Centrum im. Adama Smitha, autor książki "Doktryna jakości", przedstawiającej koncepcję kompleksowego zarządzania przez jakość - TQM (Total Quality Management)
- Krzysztof Ducal - prezes Siemens IT Solutions and Services Polska
- Marcin Kalkhoff - zewnętrzny konsultant strategiczny, bloger (branddoctor.pl)
- Michał Pietrus - konsultant i strateg sprzedaży
- Tomasz Jasiukiewicz - trener, konsultant, praktyk biznesu
- Piotr Łata - Area Sales Manager Polska & Baltic, Panasonic Marketing Europe GmbH


Program:

8:30 - 9:00 Rejestracja
9:00 - 9:15 Otwarcie
9:15 - 9:45 Podpisując umowę o pracę, podpisujesz jednocześnie wypowiedzenie - tylko nie wiadomo kiedy ono nastąpi.
Piotr Łata, Area Sales Manager Polska & Baltic, Panasonic Marketing Europe GmbH.

Odpowiedzialna rola handlowca w organizacji i jego wpływ na jej efektywne działanie, ile można zyskać mając dobrego handlowca, a ile stracić, kiedy odejdzie do konkurencji, narzędzia pracy skutecznego handlowca.

9:45 - 10:30 Nieprzygotowany proces szkodzi firmie.
Tomasz Jasiukiewicz, ekspert i zewnętrzny konsultant modelowania i architektury procesów biznesowych.

Modelowanie procesów sprzedażowych i jego wpływ na wzrost skuteczności organizacji, główne filary procesu sprzedaży, powiązania i relacje z zaznaczeniem mocnych i słabych ogniw, powtarzalność działań jako potencjał lepszej kontroli pracy, eliminacji błędów i ryzyka.

10:30 - 11:45 Przerwa kawowa
10:45 - 11:30 10 przykazań pracy Działu Handlowego.
Michał Pietrus, konsultant i doradca w obszarze sprzedaży, twórca strategii oraz modeli sprzedażowych

Dział sprzedaży "od kuchni", funkcjonujące struktury sprzedażowe oraz ich słabe i mocne strony, sposoby i cele tworzenia zespołu sprzedażowego, jakich błędów unikać przy efektywnym planowaniu przychodu.

11:30 - 12:15 Sprzedaż strategiczna.
Marcin Kalkhoff, zewnętrzny konsultant strategiczny

Jak prawidłowo rozumieć strategię w organizacji, prezentacja głównych składowych strategii: firmy, marki oraz sprzedaży i wzajemnych powiązań, studium przypadku kompleksowego podejścia do tworzenia strategii w organizacji.

12:15 - 13:00 Przerwa obiadowa
13:00 - 13:45 Po co komu strategia sprzedaży? O konsekwencjach braku wizji.
Krzysztof Ducal, prezes Siemens IT Solutions and Services Polska.

Analiza małych i dużych firm pod kątem funkcjonujących jak i nieistniejących strategii sprzedaży, przykłady obrazujące istotę tworzenia strategii sprzedaży oraz skutki jej braku, jak krok po kroku wdrożyć strategię sprzedaży w firmie oraz jak później zgodnie z nią pracować.

13:45 - 14:00 Przerwa kawowa
14:00 - 15:30 Wykład gościa głównego.
Kompleksowe zarządzanie jakością sprzedaży. prof. Andrzej Blikle, prezes rady nadzorczej A.Blikle Sp. z o.o.

Sprzedaż w ujęciu kompleksowym oczami wieloletniego praktyka biznesu i piewcy jakości,
odczarowanie mitu o kluczowym znaczeniu działu sprzedaży jako "samotnej wyspy", jak w praktyce utrzymać jakość sprzedaży zgodnie z zasadami Kompleksowego Zarządzania Jakością [TQM], o motywacji, a nie rywalizacji, czyli jak upada mit współzawodnictwa.

15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
15:45 - 17:00 Panel dyskusyjny.
Od czego zacząć budowę sprzedaży w firmie?
Moderator: Małgorzata Rakowiec, dziennikarka publicystyczna

Dyskusja moderowana z udziałem wszystkich prelegentów i uczestników, której celem jest prezentacja dobrych, wartych naśladowania praktyk oraz pokazanie kolejnych etapów skutecznego planowania i budowania procesu sprzedaży w firmie.


Forum przeznaczone jest dla wszystkich osób biorących udział w procesie sprzedaży w firmie i/lub odpowiadających za jej wyniki, począwszy od właścicieli i członków zarządu, przez dyrektorów i  kierowników sprzedaży po przedstawicieli handlowych.

Udział w wydarzeniu jest płatny. Rejestrując się odpowiednio wcześniej możesz skorzystać z ceny promocyjnej!  Wszelkie informacje na temat forum znajdziesz pod adresem https://zrozumiecsprzedaz.pl

Film promocyjny

 

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    500, 650, 800 zł
Koszt udziału jednej osoby to:

500 zł netto + 23% VAT (615 zł brutto) przy zgłoszeniu do 20.12.2011
650 zł netto + 23% VAT (799,5 zł brutto) przy zgłoszeniu do 10.01.2012
800 zł netto + 23% VAT (984 zł brutto) przy zgłoszeniu po 10.01.2012

Cena obejmuje:
uczestnictwo w forum,
lunch oraz przerwy kawowe.

Rejestracja online