Zapraszamy na czwartą edycję projektu Gdynia Kreatywna. Tym razem spotkamy się na całodniowej konferencji poświęconej prowadzeniu firmy w branży kreatywnej.
Na każde spotkanie obowiązują osobne zapisy, każda osoba może zapisać się na wybraną ilość prelekcji (zwróćcie uwagę na godziny, niektóre mogą się pokrywać), każda prelekcja trwa 60 minut.
W czasach totalnego przesytu informacji i życia w ekranach nastąpił moment, w którym powinniśmy spotkać się i porozmawiać o przyszłości kreatywnego biznesu.
Świat idzie do przodu, a gospodarka oparta na kreatywności powoli staje się faktem. Chcemy dostarczyć Wam wiedzy i inspiracji w zakresie prowadzenia biznesu w branży kreatywnej.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na konferencję w ramach projektu Gdynia Kreatywna, która odbędzie się już 24 listopada w godzinach 10-19 w Muzeum Miasta Gdyni.
Cały dzień prelekcji, rozmów i inspiracji i jak zawsze świetni goście!
HARMONOGRAM PRELEKCJI
SALA NA PIĘTRZE
09:50 - 10:00 rozpoczęcie konferencji GDYNIA KREATYWNA 4
10:00 - 11:00 "Znaczenie brandingu dla małej firmy - czy od razu potrzebuję identyfikacji wizualnej?" - Patryk Hardziej / Hardziej Studio
11:30 - 12:30 "Jak stworzyć silną markę na Instagramie i budować wokół niej zaangażowaną społeczność." Gloria Ziencina-Kawula
13:00 - 13:40 "Jak wejść na światowy rynek mody tworząc w Polsce - historia marki MISBHV" - Patrycja Szklarczyk / MISBEHAVE MISBHV
14:00 - 15:00 "Co dzisiaj oznacza luksus? - kreatywność jako istotny element rynku dóbr luksusowych."- Karolina Gadzimska
16:00 - 17:30 "Czy potrzeba nam jeszcze więcej marek? Polska moda wczoraj i dziś." Ewa Kowalewska-Kondrat / harelblog.pl i Michal Zaczynski / Michal Zaczynski Blog
17:30 - 18:30 PANEL DYSKUSYJNY - "Jak tworzyć markę, aby wyróżnić się na rynku?" - panel dyskusyjny z udziałem Patrycji Szklarczyk / MISBEHAVE MISBHV, Anna Wasko / SHOWROOM oraz Justyna Komorek / Pani od PR-u
SALA AUDYTORYJNA
11:15 - 12:15 Pozycjonowanie i reklama w GOOGLE - Łukasz Chołyst / Alte Media
12:30 - 13:30 "Rzecznik, czy ambasador marki - jak social media zmieniły branżę PR" - Justyna Komorek / Pani od PR-u
14:00 - 15:00 Jak oni kupują - o tym jak pokolenie Millenialsów wpływa na komunikację marek?" - Joanna Skorupska / radicalzz.studio
POKAŻ SIĘ! Weź ze sobą swoje portfolio i zapisz się na konsultacje u wybranego prelegenta. Zapisy już wkrótce oraz na miejscu w przypadku wolnych miejsc.
Dla kogo jest Gdynia Kreatywna 4? Dla przedsiębiorców prowadzących swoją firmę w branży kreatywnej, freelancerów, osób planujących swój biznes oraz tych, którzy szukają inspiracji.
RAMOWY PLAN WYDARZENIA
09:00 - 09:50 - rejestracja (Muzeum Miasta Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1)
09:50 - start wydarzenia
10:00 - 17:30 - prelekcje zaproszonych gości
12.00 - 16.00 - konsultacje biznesowe u prelegentów
17.30 - 18.30 - panel dyskusyjny
Masz pytanie, zapraszamy do kontaktu:
gdyniakreatywna@hiday.plOrganizatorzy i Partnerzy: Gdynia, Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, Muzeum Miasta Gdyni, HIDAY