stat
Impreza już się odbyła

Groupon Business Club - warsztaty

Groupon Business Club - cykl warsztatów inspirujących do rozwoju i budowy przewagi konkurencyjnej na rynkach lokalnych.

paź 6

niedziela, g. 10:00, 13:30

Gdańsk,
bilety 59 zł
Kup bilet
lis 14

czwartek, g. 16:00 - 19:00

Wstęp wolny
10 października w Gdańsku odbędą się piąte z cyklu warsztaty edukacyjne realizowane w ramach Groupon Business Club, skierowane do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw działających w Trójmieście. Celem projektu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, marketingowych i sprzedażowych, zwiększających konkurencyjność i wspierających wzrost prowadzonych przez nich firm. Projekt realizowany jest przez Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan oraz AIP Business Link.

Województwo pomorskie ma ogromny potencjał przedsiębiorczości. Według raportu Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową obecnie w regionie aktywnie działa ponad 123 tys. firm, a codziennie rejestrowanych jest średnio 90 nowych podmiotów. Zdecydowana większość z nich to mikro i małe przedsiębiorstwa. Jednak tylko część z nich odnosi sukces - co druga nowa firma zamyka działalność w ciągu pierwszych trzech lat istnienia. Niewątpliwie najpoważniejszą barierą rozwoju MSP, zwłaszcza w początkowym okresie działania, jest ograniczony dostęp do źródeł finansowania a co za tym idzie brak środków na działania marketingowe, które umożliwiają firmom stabilny wzrost sprzedaży.

Warsztaty Groupon Business Club są elementem konsekwentnie realizowanej strategii, w której Groupon ma być nie tylko platformą sprzedażową, ale także ważnym narzędziem wspierającym rozwój lokalnych firm. Zależy nam na budowaniu długotrwałych i stabilnych relacji z przedsiębiorcami z sektora MSP, ponieważ aż 90% naszych partnerów biznesowych zatrudnia poniżej 20 pracowników - powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. Do skutecznego rozwoju i zdobycia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorcom potrzebne jest lepsze zrozumienie obecnej sytuacji makroekonomicznej oraz poznanie dobrych praktyk biznesowych. Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy zarówno ekspertów Konfederacji Lewiatan, jak i odnoszących sukcesy przedsiębiorców, chętnych podzielić się swoimi doświadczeniami - dodaje Hejnowska.

Małe i średnie przedsiębiorstwa, aby konkurować z innymi uczestnikami rynku, potrzebują skutecznej promocji - dostępnej dla nich finansowo i spójnej z prowadzoną działalnością. Groupon wychodzi naprzeciw tym potrzebom, oferując kompleksową platformę sprzedażową i marketingową, która łączy w wirtualnym świecie handlu elektronicznego przedsiębiorców z ich potencjalnymi klientami. Groupon w ciągu ostatnich lat zdobył na całym świecie unikalną wiedzę na temat sposobu działania przedsiębiorstw na rynkach lokalnych, trendów sprzedażowych i marketingowych. Przeanalizował też zachowania konsumentów z 48 krajów na 5 kontynentach. Teraz, poprzez serię warsztatów edukacyjnych wspartych przez ekspertów z Konfederacji Lewiatan a także lokalnych praktyków biznesu, chce podzielić się z przedsiębiorcami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Poprzednie warsztaty z cyklu Groupon Business Club odbyły się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Na każdym z nich, z przedsiębiorcami spotka się Dyrektor Zarządzająca Groupon - Aniela Hejnowska, ekspert Konfederacji Lewiatan oraz goście specjalni. Wszystkie spotkania odbywają się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej - AIP Business Link.