stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT
gru 1

niedziela, g. 18:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
REGULAMIN EKSTREMALNEGO RAJDU NA ORIENTACJĘ HARPAGAN-43

Data imprezy: 20-22 kwietnia 2012, Czarna Woda

CELE RAJDU:
-sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej,
-wyłonienie osób godnych miana HARPAGANA w marszu i rowerowej jeździe na orientację,
-popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku,
-upowszechnienie kultury fizycznej, sportu oraz obronności kraju,
-wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
-praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
-ukazanie uczestnikom piękna Ziemi Pomorskiej.

ORGANIZATOR:
Pomorski Klub Orientacji HARPAGAN z siedzibą w Gdańsku,
ul. Ogarna 72, 80-826 Gdańsk, e-mail: klub@harpagan.pl.

ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:
Rajd jest organizowany przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.

Komitet Organizacyjny Rajdu:
* Kierownik Rajdu: Bożena Pieczka
* Budowa tras: Jarosław Mydlarski
* Obsługa Medialna: Ekipa RWM

BAZA RAJDU:
Zespół Szkół Publicznych w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 5, 83-262 Czarna Woda

FORMA I KATEGORIE STARTOWE:

TRASA PIESZA 50 km (TP50): 50 km w 12 godzin, charakterystyka trasy:
1 pętla 50 km, kolejność potwierdzania PK obowiązkowa.

TRASA PIESZA 100 km (TP100): 100 km w 24 godziny, charakterystyka trasy:
2 pętle po 50 km, kolejność potwierdzania PK obowiązkowa.

TRASA ROWEROWA 100 km (TR100): 100 km w 8 godzin, charakterystyka trasy:
100 km, kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna (wagowa).

TRASA ROWEROWA 200 km (TR200): 200 km w 12 godzin, charakterystyka trasy:
200 km, kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna (wagowa).

TRASA MIESZANA (TM): 50 km pieszo + 100 km rowerem w 18 godzin, charakterystyka trasy:
1 pętla 50 km pieszo - kolejność potwierdzania PK obowiązkowa, następnie 100 km rowerem - kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf.

We wszystkich kategoriach:
klasyfikacja indywidualna z podziałem na płeć, każdy uczestnik ma swój numer startowy, dozwolone jest poruszanie się po trasie w grupach, organizator nie zapewnia sprzętu.

Osoby niepełnoletnie powyżej 14-go roku życia mogą startować w Rajdzie tylko pod opieką osób pełnoletnich oraz za pisemną zgodą opiekunów prawnych.

Pozwolenie na start osoby niepełnoletniej można pobrać ze strony Harpagana
z działu Pliki do pobrania.


ZGŁOSZENIA:
Do 10 kwietnia 2012 roku:
zgłoszenia można dokonać wyłącznie wypełniając elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej rajdu.

Od 11 kwietnia 2012 roku:
obowiązuje wyższa opłata startowa - można zgłaszać się wypełniając elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej rajdu lub bezpośrednio przed startem, w bazie Rajdu. Ze względu na proces przygotowania materiałów startowych preferujemy zgłoszenia elektroniczne.

Zgłoszenie będzie ważne w momencie wpłynięcia opłaty startowej na konto organizatora.
W przypadku nie wpłynięcia opłaty startowej zgłoszenie jest nieważne.

Po potwierdzeniu wpłynięcia opłaty startowej na konto organizatora, uczestnik zostaje wpisany na listę startową.

W Sekretariacie w Bazie Rajdu, osoby zgłoszone wypełniają formularz dotyczący pozwoleń, zgody i akceptacji regulaminu rajdu. Osoby nie zgłoszone wypełniają cały formularz zgłoszeniowy. Formularze będą dostępne przy stanowiskach w sekretariacie.

Dodatkowo, uczestnicy nie posiadający własnych kart SI wpłacają w Sekretariacie kaucję, wraz z opłatą za wypożyczenia karty SI, w wysokości 60zł (50zł + 10zł)

WYŻYWIENIE:
Organizatorzy zapewniają jeden ciepły posiłek (mięsny) w Bazie Rajdu.
Uczestnicy mają do dyspozycji w Bazie Rajdu miejsce, w którym można przygotować podstawowe posiłki turystyczne.

NOCLEGI:
Uczestnicy mają do dyspozycji w Bazie Rajdu wiele miejsca na podłodze w wyznaczonych miejscach (w tym: sali gimnastycznej, korytarzach szkolnych, klasach oraz innych zakamarkach).
Organizatorzy nie zapewniają materaców ani śpiworów.

RAMOWY PROGRAM RAJDU:
20 kwietnia 2012 (piątek)
od 16.00 przyjmowanie uczestników w Bazie Rajdu,
17.00 - 20.30 praca Sekretariatu Rajdu - tylko TP100, TM, TR200
20.45 uroczyste otwarcie Rajdu,
21.00 start trasy pieszej TP100 i mieszanej (etap pieszy),
22.00 - 24.00 praca Sekretariatu Rajdu - TP50, TR100, TR200

21 kwietnia 2012 (sobota)
05.00 - 06.00 praca Sekretariatu Rajdu - TP50, TR100, TR200
06.00 - 07.00 praca Sekretariatu Rajdu - TP50, TR100
06.30 start trasy rowerowej TR200,
07.00 - 08.00 praca Sekretariatu Rajdu - TR100
07.00 - 14.00 start trasy mieszanej TM (etap rowerowy),
07.30 start trasy pieszej TP50,
08.30 start trasy rowerowej TR100,
15.00 meta trasy mieszanej TM,
16.30 meta trasy rowerowej TR100,
18.30 meta trasy rowerowej TR200,
19.30 meta trasy pieszej TP50,
21.00 meta trasy pieszej TP100,
22.00 uroczyste zakończenie Rajdu w Bazie Rajdu.

22 kwietnia 2012 (niedziela)
do 09.00 opuszczenie Bazy Rajdu.

Szczegółowy regulamin na stronie organizatora !

Informacja o biletach

OPŁATA STARTOWA:
Opłatę startową należy przesłać przelewem bankowym na konto:
Pomorski Klub Orientacji HARPAGAN, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk.
BZ WBK I/O Gdańsk 62 1090 1098 0000 0001 0362 6857
z dopiskiem:
"H43 + trasa (TP50, TP100, TR100,TR200, TM) + nazwiska osoby/osób, za które jest wysłana opłata startowa + dodatki (koszulka)"

Wysokość opłaty startowej:

Trasa: Płatne do 10.04.2012 oraz od 11.04.2012 (lub na starcie)

Piesza 50km (TP50) 50 zł / 70 zł
Piesza 100km (TP100) 60 zł / 90 zł
Rowerowa 100km (TR100) 60 zł / 90 zł
Rowerowa 200km (TR200) 70 zł / 100 zł
Mieszana (TM) 70 zł / 100 zł

UWAGA!
Opłatę startową za kilka osób można uiszczać na jednym przekazie/przelewie podając nazwiska startujących. W przypadku stwierdzenia braku obecności na listach startowych przed Rajdem pomimo opłacenia opłaty startowej, należy w Sekretariacie Rajdu okazać dowód uiszczenia opłaty startowej.
Czas weryfikacji zgłoszenia od momentu jego dotarcia do organizatorów może potrwać kilka dni.