stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT
lis 7

czwartek, g. 10:00

Gdańsk Osowa, Dworcowa, parking przy...
bilety 30-50 zł
lis 24

niedziela, g. 10:30

Gdańsk Sobieszewo
bilety 25 zł
ulgowy 1 zł
Harpuś Harpuś - jest to cykl imprez na orientację o charakterze sportowo - rekreacyjnym, mająca charakter otwarty dla wszystkich, w tym dla rodzin z dziećmi.
Kolejna edycja DInO "Harpuś" odbędzie się w Gdańsku Aniołkach (Wronia Górka). Teren imprezy jest bardzo ciekawy, mający interesującą historię oraz jest doskonały do orientacji w terenie. Na tym obszarze znajduje się wiele górek i zagłębień (mikrorzeźba), gęsta sieć dróg szutrowych i ścieżek.

1. Organizator:

Pomorski Klub Orientacji "HARPAGAN"
ul. Ogarna 72, 80-826 Gdańsk,
tel. +48 606 210-024,
e-mail klub@harpagan.pl,
WWW: Dzielnicowa Impreza na Orientację Harpuś

2. Termin i miejsce:

13.12.2015 Gdańsk - Aniołki (Wronia Górka) zobacz na mapie Gdańska
Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.00;
Baza i biuro imprezy zlokalizowane na małej polance.
Dojście od parkingu przy ul. Antoniego Giełguda ok. 200m.
Dojście do bazy będzie oznakowane białoczerwonymi taśmami.
Przy parkingu będzie wisiał lampion na orientację (Punkt Kontrolny)
Lokalizacja GPS : 54°21'39.8"N 18°38'11.2"E


3. Dojazd i dojście:

Dojście na pieszo z przystanku komunikacji miejskiej Brama Oliwska ok. 500 m
dojazd tramwajem linii 2,3,4,6,7,8,10,11,12
Dojście na pieszo z dworca PKP Gdańsk Główny - 1000m
Dojście na pieszo z dworca SKM Gdańsk Stocznia - 700m

4. Współpraca:

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Pizzeria Leone
Biuro Turystyki Aktywnej Kompas

5. Cel imprezy na orientację:

- rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,
- popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
- ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,

6. Zespół organizacyjny:

Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.
Kierownik Imprezy: Michał Jarocki

7. Program imprezy:

Niedziela, 12 grudnia 2015 r.

RAMOWY PROGRAM IMPREZY:

od 10.30 do 12.30 praca biura imprezy,
od 10.30 do 12.00 praca biura imprezy,
10.50 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)
11.10 godzina "0" dla wszystkich tras,
11:00 - 12:00 start wszystkich tras
14.00 - zakończenie imprezy

8. Zgłoszenia:

Zgłoszenia internetowe przyjmujemy do 11.12.2015
-Formularz zgłoszeniowy (kliknij i wypełnij)

-Na miejscu, w biurze imprezy:
Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie. Dlatego też zalecamy zgłoszenia poprzez Internet.

9. Uczestnictwo:

Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację "Harpuś" mają osoby:
- które ukończyły 18 lat oraz
- osoby niepełnoletnie na trasie zielona, niebieska, czerwona, czarna, mix mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego
- osoby niepełnoletnie na "Trasie Rodzinnej" mogą uczestniczyć tylko pod opieką rodzica/opiekuna prawnego.

Formularz ""Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej"" można pobrać ze strony imprezy, z działu "Pliki do pobrania", lub w bazie imprezy.

Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.

- W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację "Harpuś" potwierdza na formularzu "Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej" własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.

10. Kategorie startowe:

Opis kategorii startowych

Rodzinna: - krótka i łatwa, zespół minimum z jednym dzieckiem do 12 roku życia, (liczy się ukończenie trasy)
Mix: - średnio długa i dość łatwa, zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci, (liczy się ukończenie trasy)
Open: - dość długa i dość trudna, zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci, (liczy się ukończenie trasy)

Zielona: - krótka i łatwa, start indywidualny (liczy się ukończenie trasy)
Niebieska: - średnio długa i dość łatwa, start indywidualny (liczy się ukończenie trasy)
Czerwona: - dość długa i dość trudna, start indywidualny (liczy się ukończenie trasy)
Czarna: - długa i trudna, start indywidualny (liczy się ukończenie trasy)

Szczegółowy regulamin dostępny na stronie Organizatora

Informacja o biletach

Opłaty startowe:

-Dzieci do 6 roku życia, roczniki: 2009 i młodsi:
+zgłoszone do piątku 11.12.2015 włącznie: 1 zł
+zgłoszone po tym terminie i w bazie imprezy: 1 zł

-Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2002 i młodsi:
+ zgłoszone do piątku 11.12.2015 włącznie: 5 zł
+zgłoszone po tym terminie i w bazie imprezy: 10 zł

-Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1995-2004:
+ zgłoszone do piątku 11.12.2015 włącznie: 10 zł
+zgłoszona po tym terminie i w bazie imprezy: 15 zł

-Dorośli roczniki: 1994 i starsi
+ zgłoszone do piątku 11.12.2015 włącznie: 15 zł
+zgłoszeni po tym terminie i w bazie imprezy: 20 zł

Przeczytaj także