stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Na jednej scenie wystąpi weteran trójmiejskiej elektroniki - Hatti Vatti jako live band odgrywając materiał ze świetnie przyjętej płyty "Szum" oraz uczestnicy warsztatów prowadzonych przez Stendka (LASY), którzy przez kilka miesięcy pod jego okiem poznawali tajniki programu Ableton.

sty 16

czwartek, g. 20:00

Gdańsk,
bilety 89 - 99 zł
sty 18

sobota, g. 19:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
Czas na test. 12 maja uczestnicy warsztatów dobrani w duety zaprezentują swoją twórczość. Czy w kilka miesięcy da się opanować Ableton na tyle, aby tworzyć interesującą muzykę? Czy dla uczestników będzie to pierwszy nieśmiały krok w stronę kariery? Czy uda się przełożyć muzyczne inspiracje na własną twórczość? Od trapów po softelectro, od Tima Heckera po Moderat? Przekonajcie się sami już 12 maja w Stacja Orunia.

muzyka alternatywna - koncerty w Trójmieście


W dodatku dzięki uprzejmości sklepu Rock and Roll a także firm Korg i Alesis do waszej dyspozycji i testów będą syntezatory i urządzenia midi tych firm!

Imprezę poprowadzi Maciej Stendek.
Podczas warsztatów będą prowadzone zapisy na kolejną edycję.

Hatti Vatti (live band) to projekt Piotr Kalińskiego - czołowego twórcy muzyki elektronicznej w Polsce, a także aktywnego muzyka i członka grup HV/NOON, Nanook of the North, FFrancis, czy Gówno.

Skład:
Piotr Kaliński (gitara + elektronika),
Paweł Stachowiak (Moog),
Rafał Dutkiewicz (perkusja).

Zagrają najnowsze wydawnictwo projektu - "SZUM", który w zaskakujący sposób łączy różnorodność i minimalizm, dawkując napięcie. Na albumie dominują brzmienia analogowych instrumentów, a także sample odnalezione przez artystę w archiwach radiowych i filmowych. Piotr Kaliński na najnowszej płycie zadaje pytanie, czy żyjemy już w dystopijnym świecie maszyn. Czy społeczeństwo podlega całkowitej kontroli? Czy dwudziestowieczni futurystyczni twórcy naiwnie zachwycali się technologią, czy też przewidywali przyszłość? Dzięki współpracy z Narodowym Instytutem Audiowizualnym oraz holenderskim instytutem Sound & Vision, Kaliński wykorzystał archiwa dźwiękowe i przetłumaczył artystyczne wizje z drugiej połowy XX wieku na współczesny język nowej elektroniki. Echa prac kompozytorów ze Studia Eksperymentalnego Polskiego Radia przemykają tu obok inspiracji płynących z eksperymentalnych animacji lat 70. i 80.

Przeczytaj także