stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Na jednej scenie wystąpi weteran trójmiejskiej elektroniki - Hatti Vatti jako live band odgrywając materiał ze świetnie przyjętej płyty "Szum" oraz uczestnicy warsztatów prowadzonych przez Stendka (LASY), którzy przez kilka miesięcy pod jego okiem poznawali tajniki programu Ableton.

4 - 30 kwietnia 2025, g. 18:00

Gdańsk,
bilety 25 zł
ulgowy 25 zł
przedsprzedaż 25 zł
Czas na test. 12 maja uczestnicy warsztatów dobrani w duety zaprezentują swoją twórczość. Czy w kilka miesięcy da się opanować Ableton na tyle, aby tworzyć interesującą muzykę? Czy dla uczestników będzie to pierwszy nieśmiały krok w stronę kariery? Czy uda się przełożyć muzyczne inspiracje na własną twórczość? Od trapów po softelectro, od Tima Heckera po Moderat? Przekonajcie się sami już 12 maja w Stacja Orunia.

muzyka alternatywna - koncerty w Trójmieście


W dodatku dzięki uprzejmości sklepu Rock and Roll a także firm Korg i Alesis do waszej dyspozycji i testów będą syntezatory i urządzenia midi tych firm!

Imprezę poprowadzi Maciej Stendek.
Podczas warsztatów będą prowadzone zapisy na kolejną edycję.

Hatti Vatti (live band) to projekt Piotr Kalińskiego - czołowego twórcy muzyki elektronicznej w Polsce, a także aktywnego muzyka i członka grup HV/NOON, Nanook of the North, FFrancis, czy Gówno.

Skład:
Piotr Kaliński (gitara + elektronika),
Paweł Stachowiak (Moog),
Rafał Dutkiewicz (perkusja).

Zagrają najnowsze wydawnictwo projektu - "SZUM", który w zaskakujący sposób łączy różnorodność i minimalizm, dawkując napięcie. Na albumie dominują brzmienia analogowych instrumentów, a także sample odnalezione przez artystę w archiwach radiowych i filmowych. Piotr Kaliński na najnowszej płycie zadaje pytanie, czy żyjemy już w dystopijnym świecie maszyn. Czy społeczeństwo podlega całkowitej kontroli? Czy dwudziestowieczni futurystyczni twórcy naiwnie zachwycali się technologią, czy też przewidywali przyszłość? Dzięki współpracy z Narodowym Instytutem Audiowizualnym oraz holenderskim instytutem Sound & Vision, Kaliński wykorzystał archiwa dźwiękowe i przetłumaczył artystyczne wizje z drugiej połowy XX wieku na współczesny język nowej elektroniki. Echa prac kompozytorów ze Studia Eksperymentalnego Polskiego Radia przemykają tu obok inspiracji płynących z eksperymentalnych animacji lat 70. i 80.

Przeczytaj także