stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT
lis 30-1.12

sobota - niedziela

Wstęp wolny
gru 14-15

sobota - niedziela, g. 16:00

Gdańsk
bilety 30 zł
ulgowy 90 zł
Poznaj piękne tereny Gminy Główczyce i Pobrzeża Słowińskiego: zobacz urokliwe torfowiska i bagna, powspinaj się na strome wzgórza, zagłąb się w przepastne jary. Odkryj stare kurhany i grodziska, przemknij po drogach wśród pól i łąk, spójrz na pstrągi w Łupawie i Łebie oraz odkryj zagubione jeziorka w puszczy...

poczuj magię Krainy Stolema...

To wszystko przeżyjesz na I Rajdzie Maczuga Stolema w Główczycach.
Zapraszamy!

Trasa TP13 czyli Mały Stolem: jest proponowana zarówno dla zaczynających przygodę z rajdami na orientację, osobami chodzącymi na rajdy rekreacyjnie oraz jako impreza rodzinna dla wspólnego spędzenia czasu w ciekawy sposób.

Trasa TP 35 czyli Duży Stolem została zaplanowana jako wyzwanie dla osób lubiących dłuższe trasy, chcących poznać atrakcje turystyczne Pobrzeża Słowińskiego ze szczególnym uwzględnieniem gminy Główczyce. Zawodowcy szukający wyzwań z pewnością także nie będą zawiedzeni.

Komunikat Startowy

1. Zespół Organizacyjny
Tomasz Wiktorzak - kierownik zawodów, budowniczy tras, sędzia główny,
Bogusław Chyła - obsługa techniczna zawodów
Inni pracownicy GOK Główczyce

2. Termin i miejsce zawodów
31 sierpnia 2013 roku,
Hala Sportowa w Główczycach, ul. Skórzyńska,
teren Gminy Główczyce i Pobrzeża Słowińskiego

3. Baza i biuro zawodów
Hala Sportowa w Główczycach, ul. Skórzyńska

4. Forma rozgrywania zawodów
Trasa TP13 - indywidualna (dopuszczalne są zespoły 4 osobowe jako 1 team)
Trasa TP35 - indywidualna
Obie trasy pokonywane są w formule scorelauf - czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności.

5.Program zawodów

30 sierpnia 2013

18:00 - Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu

31 sierpnia 2013

06:30 - Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu
08:30 - Odprawa techniczna
09:00 - Start wszystkich tras TP13, TP35
14:00 - Zamknięcie mety TP13
15:30 - Zakończenie i wręczenie nagród Trasy TP 13
19:00 - Zamknięcie mety trasy TP 35
19:30 - Zakończenie i wręczenie nagród trasy TP35
20:00 - Zakończenie Rajdu

6. Zgłoszenia

Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Rajdu: https://gok-glowczyce.pl/formularz-rejestracyjny
oraz poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej w biurze zawodów wraz z przedstawieniem dowodu wpłaty.

7. Świadczenia startowe

- posiłek regeneracyjny po rajdzie
- komplet kolorowych map i materiałów startowych,
- nocleg w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
- szatnie, toalety i prysznice w Bazie Zawodów,
- wrzątek do celów spożywczych,

8. Postanowienia końcowe

- zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
- zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Zawodów,
- uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
- na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
- ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,

Kontakt:

Tomasz Wiktorzak
kierownik zawodów, budowniczy tras, sędzia główny
tel. +48 602 268 966,
e-mail: tw73@o2.pl

Informacja o biletach

Wysokość opłaty startowej jest jednakowa niezależnie od trasy:
Dorośli – 20 zł,
Dzieci do 15 lat – 10 zł,
Mieszkańcy Gminy Główczyce - 5 zł.

Opłatę należy przesłać przelewem do dnia 28 sierpnia 2013 roku lub osobiście opłacić w dniu zawodów.
Nr konta bankowego: BS Ustka O/Główczyce 91 9315 1030 0030 4371 2000 0020
Tytułem: TP13 km (Mały Stolem) lub TP35 km (Duży Stolem),
oraz imię i nazwisko, ewentualnie nazwa klubu / zespołu