stat
Impreza już się odbyła

I SWAP Dziecięcy

Galeria Przymorze i Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet BABILĄD zapraszają na My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy - to doskonała okazja, aby pozbyć się ubrań i akcesoriów dziecięcych i ciążowych, które zalegają w szafach lub nabyć atrakcyjne ubranka dla dzieci. To również miejsce spotkania, rozmowy i spędzenia czasu w towarzystwie innych rodziców.

w każdą sobotę (do 29.06), g. 9:00 - 13:00

Gdańsk, Piecki-Migowo skwer przy...

w każdą sobotę (od 31.08 do 26.10.2024), g. 9:00 - 13:00

Gdańsk, Piecki-Migowo skwer przy...
My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy to impreza dedykowana rodzicom i dzieciom. Lokalna odmiana znanych i niezwykle popularnych na Zachodzie swapping parties idealnie wpisuje się w nurt ekologiczny, który opanował modę. Zamiast wyrzucać nienoszoną już odzież zachęcamy rodziców, by przynieśli ubranka, buty, dodatki czy zabawki, z których dzieci już wyrosły i puścili je w obieg.
Podczas spotkania rodzice mogą wymieniać się między sobą lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, przeprowadzać transakcje gotówkowe. W każdym przypadku jest to atrakcyjne rozwiązanie: przychodząc na My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy rodzice pozbywają się zbędnych przedmiotów, które w swoim "drugim życiu" trafiają do innej rodziny, a jednocześnie mogą wyszukać coś nowego dla swoich dzieci.

PRAKTYCZNE INFORMACJE:

Impreza odbędzie się na dwóch piętrach Galerii Przymorze (w pobliżu Zielonej Ściany), przy ul. Obrońców Wybrzeża 1 w Gdańsku, w sobotę 24. lutego, w godz. 12.00-15.00.

DLA WYSTAWCÓW:

Wstęp na imprezę jest bezpłatny, ale osoby chcące wystawić swoje ubrania muszą się zarejestrować na stronie www.babitarg.com - zapisy ruszą 13. lutego, ok. 12.00. Liczba miejsc jest ograniczona.
Wstęp na salę dla Wystawców w godz. 11.00-12.00. Należy mieć przy sobie numer rezerwacji.
Nie wolno wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kocykach, foliach, płachtach, kartonach, etc.

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:
Odwiedzający nie muszą dokonywać zapisów. Zapraszamy 24. lutego, od godz. 12.00.
Koniecznie przeczytajcie regulamin imprezy!

REGULAMIN My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy 24.02.2018

1) Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
2) Osoby obecne na imprezie zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się impreza, a także podporządkowywać się poleceniom porządkowym członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
3) Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia od osób, które chcą się wystawić przyjmowane są poprzez formularz na stronie www.babitarg.com. Liczba miejsc jest ograniczona. Dla osób z numerami 1-30 zostaną zarezerwowane miejsca na parterze, osoby z numerami powyżej 30 rozstawiają się na 1. piętrze. Osoby odwiedzające nie są zobowiązane dokonywać zapisu na imprezę.
4) Na My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy wymieniana może być wyłączanie odzież i dodatki dziecięce i ciążowe oraz zabawki. Ubranka, buciki, zabawki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie. Każda uczestniczka może wnieść maksymalnie 2 torby.
5) Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy
6) W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że organizator wyraził na to pisemną zgodę.
7) Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie. Każda uczestniczka może wnieść maksymalnie 2 torby/ walizki z ubraniami.
8) Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
9) Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
10) Wstęp na salę dla osób wystawiających między godz. 11.00 a 12.00, z wyjątkiem pierwszych 30 osób, które mają zarezerwowane miejsce na parterze i powinny pojawić się w godzinach 11.00-11.30.
11) Liczba miejsc jest ograniczona. Pierwszeństwo udziału w imprezie mają uczestniczki, które dokonały zgłoszenia i przybyły na teren imprezy między godz. 11.00 a 12.00. Po godzinie 12.00 wszystkie rezerwacje zostają anulowane.
12) Wystawcy muszą mieć przy sobie maila z numerem rezerwacji - w formie elektronicznej lub na wydruku.
13) Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na My mamy wymieniamy zamieniamy SWAP Dziecięcy, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki, stoliki, walizki lub inne sprzęty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i dodatków. Nie wolno wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kocykach, foliach, płachtach, kartonach, etc. Organizator ma prawo wyłączyć z udziału w imprezie wystawcę, który nie zastosuje się do wymogów odnośnie wyglądu stoiska.
14) Wstęp na salę dla Odwiedzających - od godz. 12.00.
15) Jedno stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni.
16) Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
17) Każda osoba biorąca udział w imprezie udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik/-czka wyraża zgodę. Uczestniczce/Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.
18) Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone organizatorowi lub innym uczestnikom.
19) Służby porządkowe organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na imprezę lub usunięcia z terenu imprezy osoby będącej pod widocznym wpływem alkoholu, której zachowanie stwarza zagrożenie dla tej osoby lub innych uczestników.
20) Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
21) Uczestnicy imprezy zobowiązani są do stosowania się do poleceń oznakowanych pracowników porządkowych, informacyjnych i ochrony. Osoby, które dopuszczą się złamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się do zaleceń Organizatora i jego pracowników będą proszone o opuszczenie imprezy.

ORGANIZATOR
BABILĄD | www.babilad.pl

Babiląd powstał w 2007 roku w Poznaniu i od samego początku, czyli od 11 lat jest wyłącznym organizatorem Babiego Targu - wielkiej akcji wymiany ubrań, który realizowany jest regularnie w Poznaniu i wielu innych miastach Polski. Do tej pory odbyło się ponad 80 edycji imprezy, Babi Targ był przez trzy lata główną modową imprezą Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Kobiet No Women No Art. W 2013 i 2014 roku znalazł się również w programie Generatora Malty - jednego z ważniejszych projektów Festiwalu Malta. W 2014 zorganizowana została wyjątkowa edycja imprezy - ogólnopolska akcja wymiany ciuchów Babi Targ z OLX, która odbyła się równocześnie w 7 miastach Polski: Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie i zgromadziła ponad 14 000 uczestniczek i uczestników!
Od 2008 roku organizowane są również specjalne edycje Babiego Targu skierowane głównie do rodziców, czyli Mami Babi Targ.
Babi Targ® jest najstarszą i największą imprezą tego typu w Polsce!


Więcej informacji: www.apsysgroup.com