II Konferencja Mobilna - nowe perspektywy, nowe horyzonty.
Podczas konferencji mobilnej porozmawiamy o profilu użytkowników mobile
poznamy zachowania użytkowników mobile
odkryjemy twarz cappingu
dowiemy się jak łączyć reklamę na desktopie i mobile
przeniesiemy się w niedaleki świat przyszłości, a także przybliżymy co kryje się za wirtualną rzeczywistością
Plan konferencji
9.30 Networking przy kawie i słodkościach
10.00 Otwarcie konferencji - Michał Kaczorowski, prezes Trojmiasto.pl
10.10 Zachowania użytkowników mobile - Monika Mikowska
10.50 Mariaż reklamy mobile-desktop - Jacek Kotarbiński
11.30 Capping w mobile - Łukasz Kłosowski
12.00 Dyskusje kuluarowe i poczęstunek
12.30 Wirtualna rzeczywistość w mobile - Natalia Hatalska
13.00 Zakończenie konferencji
Monika MikowskaWspółwłaścicielka agencji Mobee Dick, zajmującej się projektowaniem i badaniem rozwiązań internetowych oraz opracowywaniem strategii dla rozwiązań mobilnych. Wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design. Autorka popularnego bloga jestem.mobi, nagrodzonego Wyróżnieniem Specjalnym w konkursie Blog Roku 2013. Autorka cenionych raportów branżowych np.: "POLSKA.JEST.MOBI", "BANK.JEST.MOBI", "Marketing mobilny w Polsce", Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Jacek KotarbińskiEkonomista, ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej "Sztuki Rynkologii". Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.
Łukasz KłosowskiZałożyciel GoMobi.pl, pierwszego serwisu branży mobile i mobile marketing. Wieloletni dziennikarz mediów branżowych. Na swoim koncie ma liczne publikacje także w najważniejszych mediach drukowanych w tym w dzienniku "Rzeczpospolita" i miesięczniku "Press".
Natalia HatalskaAnalityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością - infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.