stat
Wydarzenie już się odbyło

II Konferencja Mobilna - nowe perspektywy, nowe horyzonty.

Podczas konferencji mobilnej

porozmawiamy o profilu użytkowników mobile
poznamy zachowania użytkowników mobile
odkryjemy twarz cappingu
dowiemy się jak łączyć reklamę na desktopie i mobile
przeniesiemy się w niedaleki świat przyszłości, a także przybliżymy co kryje się za wirtualną rzeczywistością

Plan konferencji

9.30 Networking przy kawie i słodkościach

10.00 Otwarcie konferencji - Michał Kaczorowski, prezes Trojmiasto.pl

10.10 Zachowania użytkowników mobile - Monika Mikowska

10.50 Mariaż reklamy mobile-desktop - Jacek Kotarbiński

11.30 Capping w mobile - Łukasz Kłosowski

12.00 Dyskusje kuluarowe i poczęstunek

12.30 Wirtualna rzeczywistość w mobile - Natalia Hatalska

13.00 Zakończenie konferencji



Monika Mikowska
Współwłaścicielka agencji Mobee Dick, zajmującej się projektowaniem i badaniem rozwiązań internetowych oraz opracowywaniem strategii dla rozwiązań mobilnych. Wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design. Autorka popularnego bloga jestem.mobi, nagrodzonego Wyróżnieniem Specjalnym w konkursie Blog Roku 2013. Autorka cenionych raportów branżowych np.: "POLSKA.JEST.MOBI", "BANK.JEST.MOBI", "Marketing mobilny w Polsce", Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Jacek Kotarbiński
Ekonomista, ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej "Sztuki Rynkologii". Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.

Łukasz Kłosowski
Założyciel GoMobi.pl, pierwszego serwisu branży mobile i mobile marketing. Wieloletni dziennikarz mediów branżowych. Na swoim koncie ma liczne publikacje także w najważniejszych mediach drukowanych w tym w dzienniku "Rzeczpospolita" i miesięczniku "Press".

Natalia Hatalska
Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością - infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

Informacja o biletach

Chcesz wziąć udział w Konferencji Mobilnej?
Skontaktuj się z nami: konferencja@trojmiasto.pl