stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

II Sympozjum Przereklamowana Konsumpcja

Sympozjum jest poświęcone zagadnieniu wpływu kultury konsumpcji na dobrostan dzieci i dorosłych. W trakcie sympozjum odbędą się wykłady, dyskusje panelowe i warsztaty w trakcie, których naukowcy, specjaliści i praktycy wskażą i podejmą interdyscyplinarną dyskusję nad przyczynami i skutkami kultury konsumpcji w rodzinie i w pracy.

paź 24

czwartek, g. 09:00

bilety 299 zł
przedsprzedaż 199 zł

9 listopada 2024 - 25 stycznia 2025, g. 11:00

Gdańsk,
bilety 900 zł
Sympozjum skierowane jest do rodziców, wychowawców, nauczycieli, psychologów, pedagogów, samorządowców Trójmiasta i okolic zainteresowanych jakością życia i dobrostanem w rodzinach, szkołach i przedsiębiorstwach.

Sympozjum organizuje Zakład Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Instytutu Psychologii i Stowarzyszenie Dziecko bez Reklamy.

Uznani w Polsce naukowcy i znakomici praktycy goście będą dyskutować o tym, jak wartości promowane przez kulturę konsumpcji i materializmu wpływają na to, jaki nauczyciel i szef jest podziwiamy przez uczniów i pracowników w kulturze konsumpcji i za co?

Zapraszamy do udziału w wykładach, dyskusjach i warsztatach.


9.15-10.15 prof. Augustyn Banka (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Katowicach) "Konsumeryzm a kryzys aktywizmu i odpowiedzialnej dorosłości u oburzonych oraz zamkniętych na placu zabaw"
10.30-11.30 prof. Halina Czubasiewicz (Uniwersytet Gdański) "Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi a kształtowanie roli menedżera"
11.45-12.45 prof. Tomasz Szlendak (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu) "Tożsamość młodych w kulturze post-niedoboru. O konsekwencjach konsumpcyjnego formatowania w grupach rówieśniczych"
13.00-13.20 dr Jan Szomburg (Instytut Badan nad Gospodarka Rynkowa) "Jakich autorytetów i jakiego przywództwa potrzebujemy w Polsce w XXI wieku?"
13.20-14.50 Panel "Między mistrzem a celebrytą: autorytety w szkole i w organizacji".
Dyskutanci: Renata Kaczyńska-Maciejowska (Prospera Consulting), dr Artur Mikiewicz (Katedra Psychologii UMK i Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Toruniu), Wiesław Kosakowski (dyrektor szkoły w Gdyni), Ojciec Robert Zbierański OFMConv, dr Elżbieta Zubrzycka (GWP)
Prowadzą: dr Aleksandra Peplińska i dr Magdalena Zemojtel-Piotrowska IP UG
15.00-17.00 Sesja warsztatowa
(zapisy obowiązują do 15.04. 2012. Kontakt: przereklamowanakonsumpcja@ug.edu.pl)
1. Agata Bursa i Jakub Wierzbicki "Zaangażowany pracownik - przekupiony czy doceniony"
2. Dorota Dykalska-Bieck "CZYTANIE W GWIAZDKACH*, czyli warsztat o tym, w jaki sposób reklama
przywiązuje Twoje dziecko do marki"
3. Aleksandra Musielak-Dobrowolska "Jak budować autorytet nauczyciela w dzisiejszych czasach?"
4. Agnieszka Pawłowska "Kto tu rządzi? Warsztat dotyczący niebezpieczeństwa pomieszania ról
rodzice - dziecko w społeczeństwie konsumpcyjnym"