Dwudniowy event motocyklowy INFERNAL MOTO RACE odbędzie się na przełomie maja i czerwca 2010 r. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Wezmą w nim udział dowolnej klasy motocykle. Organizatorem pierwszej edycji jest AUTOMOBILKLUB BAŁTYCKI (zrzeszony z FIM - Międzynarodowa Federacja Motocyklowa). Zadaniem uczestników będzie pokonanie trasy Północ-Południe (planowane odcinki: SOPOT-WARSZAWA, WARSZAWA-ZAKOPANE, łącznie około 1200 km). W imprezie weźmie udział maksymalnie 50 uczestników. Każdy z nich powinien dotrzeć do 8 punktów kontrolnych (tzw. Checkpoint) wytyczonych przez organizatora w celu podbicia karty i zaliczenia konkurencji sportowej. Trasa przejazdu jest dowolna. Organizatorzy na pierwszym miejscu stawiają bezpieczeństwo uczestników eventu. W trakcie trwania imprezy wielokrotnie zostanie połoŜony nacisk na bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Nagrodę główną w wysokości 10 000 zł otrzyma uczestnik, który dotrze do ostatniego punktu kontrolnego (Zakopane) z największą liczbą punktów. Dla wszystkich uczestników oraz sponsorów przewidzieliśmy imprezę zakończeniową połączoną z wieloma atrakcjami i noclegiem. W trakcie imprezy przeprowadzimy licytację, z której dochód zostanie przeznaczony na zakup motocykla ratownictwa drogowego.
Harmonogram pierwszego etapu (sobota):
Punkty kontrolne:
SOPOT-CHOJNICE-POZNAŃ-ŁÓDŹ-WARSZAWA (Serock) ok. 750km, planowany czas przejazdu 9-10h.
8:00 badanie techniczne motocykli oraz oklejanie motocykli logotypami sponsorów
9:00 odprawa uczestników,
9:30 prezentacja uczestników oraz sponsorów
10:00 START uczestników (co 60 sekund)
Na starcie zawodnik otrzymuje kartę drogową z określonymi punktami kontrolnymi oraz instrukcję o zasadach bezpieczeństwa.
21:00 Serock, zamknięcie pierwszego etapu
22:00 zakwaterowanie na kempingu, ognisko integracyjne z kiełbaskami (bez alkoholu), pokaz ratownictwa drogowego prowadzonego przez instruktorów ratownictwa drogowego oraz ratowników drogowych z Automobilklubu Bałtyckiego.
Harmonogram drugiego etapu (niedziela):
Punkty kontrolne:
SEROCK- KIELCE-KRAKÓW-ZAKOPANE około 450 km,
planowany czas przejazdu 6-7h,
10:00 odprawa wraz z badaniem stanu trzeźwości,
10:30 prezentacja sponsorów
11:00 START uczestników (co 60 sekund)
20:00 ZAKOPANE, zamknięcie ostatniego punktu kontrolnego (meta)
20:30 zakwaterowanie w hotelu
21:00 start imprezy zakończeniowej połączonej z licytacją i zbiórką pieniędzy na
zakup motocykla ratownictwa drogowego.
22:00 wywieszenie wyników w gablocie informacyjnej
00:00 pokaz fajerwerków, uroczyste ogłoszenie wyników wraz z podziękowaniami dla sponsorów. Wręczenie głównej nagrody przez głównego sponsora, wręczenie pucharów, upominków i pamiątek z eventu. Impreza potrwa do białego rana (poczęstunek, szampan, muzyka na Ŝywo, wynajęte hostessy do obsługi).
KONTAKT:
Oskar Prądziński tel. 508-56-37-05