Czy wiesz, że aż 72% innowacji produktowych kończy się porażką? Jak tego uniknąć i skutecznie zamieniać nowe rozwiązania na pieniądze?
Ostatnie kilka lat pokazało dobitnie, że przy natężonej konkurencji dążenie do ciągłej innowacji przestało być zwykłym wyborem strategicznym, a zaczęło być koniecznością. Tymczasem firmy często podchodzą do innowacji tak, jakby były one dziełem przypadku. Przez to nowe produkty i rozwiązania nie wytrzymują konfrontacji z rynkiem, przynosząc organizacji trudne do odrobienia straty zamiast zysków.
Co łączy najlepszych innowatorów na świecie? Traktowanie innowacji nie jako czegoś, co się przydarza, ale jako wyniku kilku kluczowych działań.
Dowiedz się, jak zarabiać na innowacji! Weź udział w konferencji "Harvard Business Review Polska": rozwijaj dynamicznie swój biznes i zwiększaj przychody dzięki sprawdzonym praktykom liderów.
Agenda
21 czerwca 2017 r., godz. 9:00 - 15:30
Recepcja wydająca materiały konferencyjne będzie funkcjonować od godz. 08:30 do pierwszej przerwy.
Harmonogram konferencji:
09:30-09:45
Powitanie
Karina Dobaczewska "Harvard Business Review Polska"
09:45-11:15
Część I - Innowacja jako źródło przewagi konkurencyjnej
dr Witold Jankowski "Harvard Business Review Polska"
11:15-11:30
Zapraszamy na kawę
11:30-13:00
Część II - Innowacja zorientowana na klienta. Jak tworzyć produkty i usługi, które podbiją serca i portfele kupujących?
dr Witold Jankowski "Harvard Business Review Polska"
13:00-14:00
Zapraszamy na lunch
14:00-15:30
Część III - Warsztat: Innowacja w praktyce - zestaw narzędzi wspierających proces zarządzania innowacjami
dr Witold Jankowski "Harvard Business Review Polska"