Joga na stres Gdańsk Wrzeszcz Sprawdź!
stat

Joga na stres

Człowiek to istota wielopłaszczyznowa. A zatem sposobem na wzmocnienie siebie jest zintegrowanie trzech sfer funkcjonowania istoty ludzkiej: sfery fizycznej praca z ciałem; sfery mentalnej praca z emocjami i przekonaniami i sfery energetycznej (ducha) praca nad energią życiową i poczuciem sensu istnienia. Takie kompleksowe podejście może przynieść pozytywne skutki: lepsze samopoczucie, poprawę stanu zdrowia, uspokojenie umysłu.

Joga na Stres proponuje Wam czerpanie z wielu źródeł, celem uzyskania jak najkorzystniejszych rezultatów. Przede wszystkim oprzemy się na spokojnej hatha jodze(Shivananda, joga akademicka), poszerzonej o praktyki oddechowe i koncentrację umysłu. Zwieńczeniem zajęć będzie pogłębiona relaksacja.

Joga na stres jest formą ćwiczeń przeznaczoną dla każdej osoby, bez względu na wiek i możliwości psychofizyczne.

KORZYŚCI:

  • poznasz techniki rozluźniania i puszczania napięć

  • poprawisz funkcjonowanie układu odpornościowego, układu nerwowego i układu gruczołów dokrewnych

  • uelastycznisz swój kręgosłup

  • nauczysz się prawidłowo oddychać

  • uspokoisz chaos myślowy

  • poprawisz zdolność koncentracji

  • poprawisz pamięć

  • odkryjesz wewnętrzną przestrzeń ciszy i spokoju

  • poczujesz głębszy kontakt ze sobą.