stat
Impreza już się odbyła

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak poznać zagranicznego klienta lepiej, by dopasować działania firmy do jego oczekiwań i sposobu prowadzenia biznesu z nim. Każdy rynek zagraniczny jest inny, bo każdy klient zarówno biznesowy jak i indywidualny żyje w innej kulturze, ma inne przyzwyczajenia i doświadczenia związane z prowadzeniem biznesu.

lis 20

czwartek, g. 16:00

Gdańsk,
bilety 20 zł

w każdy wtorek (do 30.12), g. 17:00

bilety 30 zł
Dodatkowo koronawirus zmienił sposób funkcjonowania wielu firm niezależnie od rynku, branży i wielkości. Zmienił też dotychczasowe oczekiwania klientów, podatność na marketing, szybką chęć zakupu, percepcję firm i marek, dotychczasową współpracę.

Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wymagają więcej, szybciej, lepiej, bardziej. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy.


PROGRAM:
Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?

Prowadząca - Anna Gapińska - właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer

alert Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.