Konferencja "Marketing XXI wieku"
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na Konferencję Naukową "Marketing XXI wieku", która odbędzie się 10 marca 2010 w sali c-20 budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego. Do tematów podejmowanych podczas konferencji należą e-marketing, e-commerce, e-business oraz pozycjonowanie w Google. Szczegółowy plan konferencji wraz z harmonogramem znajdziecie poniżej.
Start o godz. 11:15
1) Słowem wstępu, e-marketing - z czym to się je?
Jacek Kłosiński, web designer, freelancer
Czym tak naprawdę jest e-marketing? Na czym polega praca freelancera? Dlaczego e-marketing to przyszłość? Tego wszystkiego będzie można się dowiedzieć na prelekcji "Słowem wstępu, e-marketing - z czym to się je?"
2) "Jak ugotować smaczną stronę www" - czyli serwis internetowy jako narzędzie współczesnego marketera.
Olgierd Mrozik, Dyrektor Działu Consultingu, współwłaściciel SmartMedia sp. z o.o.
Serwis internetowy jako efektywne narzędzie biznesowe w dobie e-marketingu. Prezentacja obejmować będzie zagadnienia z obszaru realizacji projektów serwisów internetowych. Prowadzący odpowie na wiele podstawowych pytań z obszaru realizacji projektów webowych.
Iść do restauracji, czy gotować samemu? Kiedy można zrealizować projekt strony internetowej samodzielnie, a kiedy należy zlecić go odpowiedniej agencji? Jak wybrać odpowiednią agencję?
Jeśli ugotować smacznie? Czyli jak poprowadzić projekt tworzenia serwisu internetowego? Jak efektywnie wykorzystać stronę www w codziennej pracy marketingowca? Na co zwracać uwagę, żeby projekt nie był "drogą przez mękę"? Wreszcie: jakie elementy zapewnią dzisiaj przewagę konkurencyjną mojej witrynie?
3) Technologie internetowe - Flash? AJAX? Java? ASP? PHP? Ale o co chodzi..?
Tomasz Kobus, Business Development Director - Grupa Etendard
Krótka rozprawka o rozmaitych technologiach internetowych, czyli czemu porównywanie Flasha z HTML'em jest nie na miejscu. Dlaczego popsuta strona, to zawsze wina serwera oraz kilka słów o standardach w różnych dziedzinach życia internetowego.
4) Praca w agencji interaktywnej - jak przeżyć?
Jakub Dąbkowski, Zjednoczenie.com
Podczas prezentacji zostaną poruszone tematy związane ze specyfiką pracy w agencji interaktywnej. Pokazane będą wyzwania, jakie niesie za sobą praca przy projektach łączących zagadnienia z sektora IT oraz marketingu internetowego. Omówienie działalności, które prowadzi agencja interaktywna, a więc obsługa informatyczna, tworzenie strategii e-marketingowych, projektowanie i tworzenie multimediów oraz obsługa kampanii reklamowych.
5) "Mamy stronę www i co dalej" - czyli o promocji SEM słów kilka.
Miłosz Woźniak, Cube Group S.A.
Prezentacja obejmować będzie zagadnienia dotyczące marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
W końcu! Strona www jest gotowa! Tylko czemu nikt jej nie odwiedza? Jak sprawić żeby strona zaczęła być widoczna w Internecie? Od czego zależy jej pozycja w wynikach naturalnych? Czy moja strona jest zoptymalizowana pod wyszukiwarki? Czy linki sponsorowane są dla każdego? Jak umieścić swoją reklamę na Naszej Klasie i czy takie działania mają sens?
Poznaj podstawowe aspekty dotyczące marketingu w Internecie. Jaką strategię wybrać i ile mogą kosztować działania promocyjne? Kiedy warto zlecić działania SEM wyspecjalizowanej agencji?
Po prezentacji będzie możliwość zadawania pytań dotyczących działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych.