stat
PATRONAT

Startup Harbour zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla innowatorów i przedsiębiorców! 30 stycznia w Instytucie Kultury Miejskiej odbędzie się inspirujące spotkanie, które odmieni oblicze startupowej sceny Trójmiasta. To bezpłatna okazja do nawiązania cennych kontaktów, zdobycia praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń z ekspertami oraz innymi pasjonatami biznesu.

Czekają na Ciebie:
• Inspirujące wystąpienia liderów branży
• Praktyczne warsztaty rozwijające kluczowe umiejętności
• Dyskusje przy stolikach tematycznych z ekspertami
• Sesja networkingowa

Startup Harbour to miejsce, gdzie rodzą się przełomowe idee i kształtuje się przyszłość biznesu. Dołącz do nas i stań się częścią dynamicznej społeczności łączącej świat startupów, nauki i sztuki.

Zapisy



Eksperci
Łukasz Nowacki - Neoteric
Igor Subocz - ZuAgency
Maciej Frączek - Agencja Rozwoju Pomorza
Kama Kotowska - Ekspertka Pitchingu i publicznych wystąpień
Oskar Lakner - Nerds Family
Jarosław Parzuchowski - Interizon
Wojciech Drewczyński - Balnord
Maciej Stępa - SprzedajFirme.com
Krzysztof Skrobanski - CognitorPLAN

Program
16:30 - 17:00 Rejestracja uczestników Prosimy o przybycie minimalnie 15 minut wcześniej
17:00 - 17:10 Przywitanie, otwarcie eventu
17:10 - 17:50 Panel dyskusyjny: Perpektywy 2025(czego spodziewać się na rynku startupów ifundraisingu w 2025roku)
17:50 - 18:00 Krótka przerwa kawowa i organizacjaprzestrzeni warsztatowej
18:00 - 19:30 Warsztaty
19:30 - 20:00 Krótka przerwa networkingowa,przygotowanie końcowych prezentacji.
20:00 - 20:20 Prezentacje "bulletpoints"
20:20 - 20:40 Fundusze Europejskie - Na jakieprogramy zwrócić uwagę w 2025 roku
20:40 - 21:00 Fundraising to sport druzynowy. Jakwybrać odpowiedniego inwestora
21:00 - 21:20 Bootstrapp i No-Code. Czy w ogólepotrzebujesz inwestorów?
21:20 - 23:00 Networking


Zapisy na wydarzenie zostaną uruchomione 8.01.2025
Aby być na bieżąco zapraszamy do obserwowania wydarzenia na linkedin -https://www.linkedin.com/events/7259598259399127041/comments/
Po więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorami poprzez email - dziukblazej211@gmail.com

Informacja o biletach

Wymagana rejestracja
lut 14

piątek, g. 9:00

bilety 150-170-250-270 zł
mar 18-19

wtorek - środa

bilety 1200 - 2290 zł