stat
Wydarzenie już się odbyło
paź 23

środa, g. 10:00 - 15:30

Wstęp wolny
paź 24-25

czwartek - piątek, g. 9:00 - 21:00

bilety 200 - 250 zł
O tym czym są m.in.: e-marketing, e-commerce, e-business, jak poruszać się w świecie nowoczesnego marketingu traktować będzie konferencja "Marketing XXI Wieku" organizowanej przez Koło Naukowe Market.

Program:
1. Jacek Kłosiński - "Słowem wstępu, e-marketing - z czym to się je?" Czym tak naprawdę jest e-marketing? Na czym polega praca freelancera? Dlaczego e-marketing to przyszłość? 2)

2. Olgierd Mrozik - "Jak ugotować smaczną stronę www" - czyli serwis internetowy jako
narzędzie współczesnego marketera. Serwis internetowy jako efektywne narzędzie biznesowe w dobie e-marketingu. Prezentacja obejmować będzie zagadnienia z obszaru realizacji projektów serwisów internetowych. Prowadzący odpowie na wiele podstawowych pytań z
obszaru realizacji projektów webowych. Iść do restauracji, czy gotować samemu? Kiedy można zrealizować projekt strony internetowej samodzielnie, a kiedy należy zlecić go odpowiedniej agencji? Jak wybrać odpowiednią agencję?

3. Tomasz Kobus "Technologie internetowe - Flash? AJAX? Java? ASP? PHP? Ale o co chodzi..?" Krótka rozprawka o rozmaitych technologiach internetowych, czyli czemu
porównywanie Flasha z HTML'em jest nie na miejscu. Dlaczego popsuta strona, to zawsze wina serwera oraz kilka słów o standardach w różnych dziedzinach życia internetowego.

4. Jakub Dąbkowski - "Praca w agencji interaktywnej - jak przeżyć?" Podczas prezentacji zostaną poruszone tematy związane ze specyfiką pracy w agencji interaktywnej. Pokazane będą wyzwania, jakie niesie za sobą praca przy projektach łączących zagadnienia z sektora IT oraz marketingu internetowego. Omówienie działalności, które prowadzi agencja interaktywna, a więc obsługa informatyczna, tworzenie strategii e-marketingowych,
projektowanie i tworzenie multimediów oraz obsługa kampanii reklamowych.

5. Miłosz Woźniak - "Mamy stronę www i co dalej" - czyli o promocji SEM słów kilka.
Prezentacja obejmować będzie zagadnienia dotyczące marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W końcu! Strona www jest gotowa! Tylko czemu nikt jej nie odwiedza? Jak
sprawić żeby strona zaczęła być widoczna w Internecie? Od czego zależy jej pozycja w wynikach naturalnych? Czy moja strona jest zoptymalizowana pod wyszukiwarki? Czy linki sponsorowane są dla każdego? Jak umieścić swoją reklamę na Naszej Klasie i czy takie działania mają sens?