W roku 2020 tematyka zmiany wydaje się nam jeszcze bliższa niż kiedykolwiek. Funkcjonowanie wielu branż zmieniło się z dnia na dzień niemalże całkowicie. Dlatego nasi goście, w trakcie tegorocznej "Konferencji progressDay, nie czekaj działaj vol.6" także będą rozmawiać o zmianach w biznesie. Zastanowimy się wspólnie jakie są najlepsze rozwiązania w dobie kryzysu, czy koronawirus zmienił coś na lepsze w zarządzaniu firmami, co jest dziś kluczem do sukcesu. Będziemy także rozmawiać o rekomendacjach dla firm w zakresie dobrego przygotowania się do zmian. Ale przede wszystkim spróbujemy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie Jak rozwijać biznes w dzisiejszej rzeczywistości.
Harmonogram i tematyka:
11.00 - 11.10 - przywitanie gości i uczestników: Tomasz Smorgowicz, Ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek
11.10 - 11.50 - rozmowa z Arkadiuszem Bulcem, Business Development Manager, Blue Media
Internet jako miejsce budowania relacji z klientem: Jak zmienił się handel w e-commerce w czasie pandemii? Zmiany w nawykach zakupowych Polaków - ekonomia subskrypcji.
12.00 - 12.40 - rozmowa z Tomaszem Stefunko, Kierownikiem ds. Przygotowania Kontentu, Visual Communication CROPP, LPP S.A.
Komunikacja z nowym konsumentem: Jak budować skuteczny komunikat? Co jest kluczowe, aby odnieść sukces w sprzedaży produktu?
CASE STUDY: Zarządzanie strategiczne w czasie kryzysu (case study firmy LPP S.A. w czasie pandemii).
12.50 -13.30 - rozmowa z Martą Siudak, HR Generalist w Kemira Gdańsk
Pracownik Twoim partnerem w biznesie: Jak zmieniły się relacje pomiędzy pracownikami, a pracodawcą po ostatnim lock-downie firm? Nowe wyzwania dla tworzenia wizerunku marki Pracodawcy (Employer Branding).
13.50 - 15.00 - panel ekspercki: Maja Paradecka, Arkadiusz Bulc, Tomasz Stefunko
Jak zarządzać, aby kryzys stał się początkiem nowej szansy dla biznesu?
online, transmisja na YouTube