Spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media! Wspólnie poczujemy atmosferę tego wyjątkowego miasta. A w tych miłych okolicznościach wspólnie trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media! Towarzyszy nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki.
Musimy sprostać wielu wyzwaniom!- Uczyć się pracy w nowych warunkach.
- Dochodzą nam nowe zadania i odpowiedzialności.
- Wiele elementów ciągle się zmienia.
Kongres #ForSM to połączenie: fantastycznej atmosfery, energii i programu, który zawsze jest liderem bo jest: ciekawy, na czasie i z pomysłem! Dołącz - Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne.
Świat nie czeka!- wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
- nowe możliwości,
- nowe podejścia do obsługi klienta,
- nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
- Nowe kanały komunikacji,
- nowe narzędzia.
Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media i nie możemy się doczekać!
Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm. Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.
Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!
- 2 dni,
- after,
- lunche,
- przerwy kawowe
- komfortową, luźną atmosferę,
- wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!
Po prostu nie może Cię zabraknąć!
Fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:
Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.
● Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie
dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
● Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
● Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.
Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony
Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.
- Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
- Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
- W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?
Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe
Kto:Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.
Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości - AI, trendy i zmiana algorytmu.
LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie - czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.
Podczas prelekcji Adrian:
- przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
- omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
- pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.
Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.
Kto: Adrian Gamoń
Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media - zrób to mądrze!
- Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
- Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?
Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.
Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.
Temat: AI - w służbie social media - co musisz wiedzieć, co już działa.
Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.
Obecnie uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu:
Wśród bonusowych wykładów m.in.:
1. Trendy - jak być marką na czasie?
2. Personalizacja - przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan - jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
3. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst - dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
6. Bądź na bieżąco - ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
10. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
11. Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
12. 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.
Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm. Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.