stat
PATRONAT

Kongres For Social Media to kluczowe wydarzenie dla specjalistów odpowiedzialnych za sukcesy firm w mediach społecznościowych. Spotkanie nad morzem oferuje najnowsze trendy, praktyczne taktyki i inspirujące wystąpienia ekspertów. Już 28 i 29 maja zapraszamy do Gdańska.

Kongres For Social Media to spotkanie tych, którzy codziennie odpowiadają za sukcesy i porażki firmowych działań w mediach społecznościowych. To wydarzenie dla osób, które:
- śledzą dynamiczne zmiany w branży,
- stale rozwijają wiedzę i kompetencje,
- muszą szybko reagować na potrzeby odbiorców.

W maju, jak co roku, spotykamy się nad morzem, by złapać powiew świeżych trendów i wrócić do pracy z nową energią. Czekają na Ciebie konkretne taktyki, narzędzia, case studies i inspirujące wystąpienia praktyków - bez ściemy, z energią i w fantastycznej atmosferze.

Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!

Program Kongres For Social Media


Budowanie marki w duchu social first. Czy marki, które nie mają SoMe w swoim DNA mogą być social first?
Paulina Moryc - Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska

Dlaczego reklamy nie działają? Strategie komunikacji, które naprawdę angażują odbiorców
Łukasz Głombicki - Creative Strategist, Wielki Adsby

Social Media & NVC: Jak słuchać, mówić i opowiadać, by budować społeczność, a nie tylko zasięgi?
Grzegorz Korczyński - Creative Copywriter, Senior Social Media Specialist

Jak Social Search zmienia podejście do tworzenia treści w mediach społecznościowych?
Łukasz Kępiński - CEO, Tears of Joy

Bold ideas, których nie warto się bać! Czy Twoja marka jest gotowa na odważną komunikację?
Emilia Czerwiec-Caruso - Co-Creative Director, Insignia

Format to nie strategia (a filary to nie świętość), czyli jak budować prawdziwą obecność marki w social media
Marta Broda - Head of Strategy, Plej

Social Search: Gamechanger w sukcesie Twojej strategii SoMe
Anna Jędrzyńska - Social Media Team Coordinator, Performance Group

Autentyczność 2.0: Jak angażować w 2025 i budować markę, która naprawdę coś znaczy
Anna Ferlin - Freelance Creative Director

Wciśnij przycisk i zobacz co się stanie - o pomysłach i realizacjach interaktywnych kampanii
Paweł Dąbkowski - Social Media Manager, Altavia Kamikaze + K2

Formaty w social media - co publikować, żeby się klikało
Jakub Prószyński - Social Media Lead, Monday Digital

Dlaczego Social + AI to nie tylko content?
Magdalena Popielewicz - Digital Project Manager w GroupM & liderka AI LABS


Dołącz do Nas ➡︎ www.forsm.pl

Do zobaczenia w Gdańsku - na najbardziej energetycznym wydarzeniu dla marketerów w social mediach!

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    870 - 1070 zł
- Bilet standard: 970 zł netto (cena końcowa bez rabatu 1770zł)
Grupowy - dodatkowy rabat od 3 osób 870zł netto/os.
- Bilet VIP: 1170 zł (cena końcowa bez rabatu 1970zł)
Grupowy - dodatkowy rabat od 3 osób 970zł netto/os.
- Bilet Online: 970 zł (cena końcowa bez rabatu 1470zł)
Grupowy - dodatkowy rabat od 3 osób 770zł netto/os.
- Bilet Online VIP: 1070 zł (cena końcowa bez rabatu 1870zł)
Grupowy - dodatkowy rabat od 3 osób 870zł netto/os.
cze 28

sobota, g. 11:00

bilety 14,99 zł