Kongres For Social Media to kluczowe wydarzenie dla specjalistów odpowiedzialnych za sukcesy firm w mediach społecznościowych. Spotkanie nad morzem oferuje najnowsze trendy, praktyczne taktyki i inspirujące wystąpienia ekspertów. Już 28 i 29 maja zapraszamy do Gdańska.
Kongres For Social Media to spotkanie tych, którzy codziennie odpowiadają za sukcesy i porażki firmowych działań w mediach społecznościowych. To wydarzenie dla osób, które:
- śledzą dynamiczne zmiany w branży,
- stale rozwijają wiedzę i kompetencje,
- muszą szybko reagować na potrzeby odbiorców.
W maju, jak co roku, spotykamy się nad morzem, by złapać powiew świeżych trendów i wrócić do pracy z nową energią. Czekają na Ciebie konkretne taktyki, narzędzia, case studies i inspirujące wystąpienia praktyków - bez ściemy, z energią i w fantastycznej atmosferze.
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!
Program Kongres For Social Media
Budowanie marki w duchu social first. Czy marki, które nie mają SoMe w swoim DNA mogą być social first?
Paulina Moryc - Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska
Dlaczego reklamy nie działają? Strategie komunikacji, które naprawdę angażują odbiorców
Łukasz Głombicki - Creative Strategist, Wielki Adsby
Social Media & NVC: Jak słuchać, mówić i opowiadać, by budować społeczność, a nie tylko zasięgi?
Grzegorz Korczyński - Creative Copywriter, Senior Social Media Specialist
Jak Social Search zmienia podejście do tworzenia treści w mediach społecznościowych?
Łukasz Kępiński - CEO, Tears of Joy
Bold ideas, których nie warto się bać! Czy Twoja marka jest gotowa na odważną komunikację?
Emilia Czerwiec-Caruso - Co-Creative Director, Insignia
Format to nie strategia (a filary to nie świętość), czyli jak budować prawdziwą obecność marki w social media
Marta Broda - Head of Strategy, Plej
Social Search: Gamechanger w sukcesie Twojej strategii SoMe
Anna Jędrzyńska - Social Media Team Coordinator, Performance Group
Autentyczność 2.0: Jak angażować w 2025 i budować markę, która naprawdę coś znaczy
Anna Ferlin - Freelance Creative Director
Wciśnij przycisk i zobacz co się stanie - o pomysłach i realizacjach interaktywnych kampanii
Paweł Dąbkowski - Social Media Manager, Altavia Kamikaze + K2
Formaty w social media - co publikować, żeby się klikało
Jakub Prószyński - Social Media Lead, Monday Digital
Dlaczego Social + AI to nie tylko content?
Magdalena Popielewicz - Digital Project Manager w GroupM & liderka AI LABSDołącz do Nas ➡︎
www.forsm.plDo zobaczenia w Gdańsku - na najbardziej energetycznym wydarzeniu dla marketerów w social mediach!