Co nowego warto poczuć i zobaczyć:
Zarówno model hybrydowy LS 500h, jak i benzynowy LS 500 są szybsze.
Konwencjonalny LS 500 poprawił moment obrotowy oraz zyskał szybszą skrzynię biegów.
Hybrydę opracowano w taki sposób, aby silnik elektryczny uruchamiał się prędzej, dzięki czemu samochód dysponuje większą mocą w dłuższym zakresie obrotów.
Oba modele wykorzystują zaktualizowane systemy aktywnej kontroli hałasu i wzmocnienia dźwięku silnika.
Wewnątrz pojawił się 12,3-calowy ekran system multimedialnego z dodatkowym przyciskiem na konsoli środkowej zapewniającym szybki dostęp do systemu, cyfrowe lusterko wsteczne.
Inaczej zaprojektowane fotele - dużo wygodniejsze, bardziej miękkie i pochłaniające wibracje. Usiądziesz w nich, a zrozumiesz różnicę.
Lexus LS przyjął nowe reflektory z adaptacyjnym systemem świateł drogowych, przemodelowany zderzak, zaktualizowaną grafikę tylnych świateł oraz nowe koła i kolory.
Sprawne oko zauważy w dolnej części osłony chłodnicy czarny prostokąt, które skrywa udoskonalone czujniki systemów bezpieczeństwa oraz systemów asystujących kierowcę podczas jazdy (asystent parkowania, automatyczny układ hamowania z funkcją rozpoznawania pojazdów oraz pieszych, system utrzymujący samochód w pasie ruchu oraz wiele innych).
Prawie cztery lata od wprowadzenia piątej generacji modelu LS, inżynierowie i projektanci Lexus prezentują wersję po liftingu 2021 - czas sprawdzić go osobiście w salonie Lexus Trójmiasto.