Muzyka
Lao Che to zbitka wielu naleciałości stylistycznych. Na płycie Gusła, wszystko ma za zadanie oddać atmosferę zamierzchłych czasów, okresu średniowiecza i historycznych relacji rodem z kresów. Podano to w mieszance nowoczesnych brzmień co uatrakcyjnia i ujednolica charakter muzyki zespołu, która miałaby być sugerowana obecnemu słuchaczowi. Należy spodziewać się tekstów o charakterze archaicznym, wiele neologizmów i zapożyczeń z kultury wschodnich Słowian znalazło tutaj swoje miejsce. Jest to dziwny zlepek kulturowy, o dość ciemnym i tajemniczym koncepcie, związanym z Gusłami, czyli obrzędem wywoływania duchów. Całość zabrudzono wstawkami sampli, oraz szumami radiowymi co nadaje muzyce oryginalnego charakteru. Jest to autentyczna i niecodzienna płyta, która powinna zainteresować słuchaczy szukających w muzyce czegoś więcej niż rytmu i melodii.
muzyka alternatywna - koncerty w Trójmieście
Pomysł na drugą płytę zespołu Powstanie Warszawskie pojawił się już podczas końcowego etapu prac nad płytą Gusła. Przez długi czas dojrzewał i nabierał kształtów. W połowie 2003 roku zespół zaczął tworzyć muzykę, która ma 0dzwierciedlać 10 obrazów (najbardziej znamiennych dla tego zrywu wydarzeń). Płyta została nagrana w wyposażonym w stare sprzęty studio Obuh. Do nagarań użyto przede wszystkim starych mikrofonów pamiętających lata 60-tę czy nawet lata 30-ste. Płyta Powstanie Warszawskie ukazuje się nakładem wytwórni ARS MUNDI w marcu 2005 roku.
Kierując się zmysłem artystycznym i zdrowo pojętą ambicją postanowiliśmy aby trzecia płyta Lao Che nie powielała koncepcji i schematów poprzednich dokonań. Zaadoptowana metodyka działania wykluczała stworzenie kolejnego koncept albumu. Trzecia płyta ukazuje nasze zainteresowania samym muzykowaniem - stąd zupełnie inna aura otacza całą produkcję, jej przygotowywanie, kompozycję i realizację. Radość z dźwięku. Radość z rytmu. Radość z brzmienia. Całość nagrania została zrealizowana w technice analogowej. Wykorzystano studia Polskiego Radia (S-3, S-4) wraz całym archaicznym zapleczem zapisu taśmy magnetycznej. Inspirowani po części muzyką cyrkową, a i również starymi polskimi kreskówkami przywołaliśmy radosne wibracje, pobudzające do ruchu i elektryzującego odbioru. W warstwie lirycznej pojawia się autorska wizja Spiętego, w której odzwierciedla on współczesny świat człowieka, jego relacje społeczne i religijne. Teksty groteskowe w swoim wyrazie mają oddać słabości i ułomności ludzkiej natury. Tytuł płyty Gospel oddaje karykaturalną wizję rzeczywistości.
Radio Bagdad
Radio Bagdad powstało wiosną 2004 roku w Trójmieście. Mają na swoim koncie trzy demówki oraz prawie 100 koncertów. Występowali m.in. z zespołami: Kult, Pidżama Porno, Voo Voo, Strachy na Lachy, KSU, Świetliki, Lao Che, Apatia. Zagrali też trasę z Happysad i Hurtem w 2006 roku a teraz wybierają się na koncerty z Akurat oraz w ramach Punky Reggae Live. Radio Bagdad wielokrotnie nagradzano na przeróżnych przeglądach, m.in. wyróżnienie na festiwalu Jarocin 2006. Poza tym grali na: Hunterfest w Szczytnie, Union of Rock w Węgorzewie, Fląder Pop Festival w Gdańsku oraz Last Minute Summer Fest we Wrocławiu.
Stylistycznie Radio Bagdad oscyluje na pograniczu rocka i punka tworząc alternatywną odskocznie. Istotnym i charakterystycznym elementem ich werbalnego przekazu są proste i zarazem zangażowane teksty, pisane przez wokalistę. Ich polskojęzyczna przeróbka utworu "London Calling" grupy The Clash zrobiła furorę w polskim Internecie.