Leaves Eyes przenoszą swoją europejską trasę na 2025 rok. Polskie koncerty grupy z gośćmi: Nothlane i Catalyst Crime, odbędą się następująco: 19 marca 2025 w Krakowie, 20 marca 2025 w Gdańsku i 21 marca 2025 w Warszawie.
LEAVES EYES (Niemcy) metal symfoniczny:Niekwestionowany sukces Leaves Eyes osiągnięty na przełomie dwóch dekad działalności ma miejsce za sprawą wielu czynników. Jednym z nich jest pełna swoboda artystyczna. Grupa dowodzona przez zawsze kreatywnego Alexandra Krulla (znanego również z Atrocity) ma bowiem umocowanie stylistyczne przede wszystkim w metalu symfonicznym, ale błędnym jest myślenie, że na tym kończą się możliwości składu z Ludwigsburg. Formacja nie stroni od zawsze skutecznej wzniosłości heavymetalowych melodii, lubi melodramatyczną atmosferę metalu gotyckiego, a do tego chętnie sięga po folkowo/celtycki sztafaż brzmień. Dużo elementów, lecz każdy z nich idealnie wpasowuje się w twórczość kapeli, przy czym wszystkie te komponenty swoim wokalem fenomenalnie dźwiga charyzmatyczna Elina Siirala. Koncertowy must-have, będzie epicko.
ciężkie brzmienia - koncerty w Trójmieście
NORTHTALE (Szwecja / USA) power metal:Już po sesjach zdjęciowych dosyć dobrze widać, że NorthTale nie kombinują i mimo szerokich horyzontów są wierni swojej powermetalowej tożsamości. Skandynawsko-amerykańska grupa podchodzi do gatunku w najlepszy sposób, ciskając w słuchacza patosem, wymyślnymi solówkami i niemalże filmowo doniosłą atmosferą, od której bicepsy rosną w kilkanaście sekund. Jest w tym dużo szybkich temp, jest zaskakujący jak na ten gatunek ciężar, a do tego smaczki symfoniczne i techniczne zagrywki prowadzące w prostej linii do metalu progresywnego. Świetnie wyważony pakiet stylistyczny.
CATALYST CRIME (Niemcy / Kanada / USA) metal symfoniczny:Założone przed dwoma laty Catalyst Crime to oczywiście młody skład, ale pod żadnym pozorem żółtodzioby. W szeregi formacji wchodzą same doświadczone persony, by wymienić chociażby Zoe Marie Federoff na wokalu, która od niedawna jest częścią Cradle of Filth. Międzynarodowa grupa gra metal symfoniczny z wyraźnie słyszalną wkładką powermetalową. Na pierwszy plan wysuwają się świetne wokale wspomnianej Zoe, ale instrumentalna kreatywność, ciężar i mnogość melodii również robią swoje.