stat
Kino Repertuar wszystkich kin w Trójmieście

W lipcu i sierpniu marka RESERVED zaprasza do sopockiej Zatoki Sztuki. Miłośnicy mody, przyszli projektanci, modelki, blogerzy i styliści będą mogli przekonać się na czym w praktyce polega ich wymarzona praca oraz spotkać się z osobami, którym już udało się zamienić modową pasję w zawód.

gru 3

wtorek, g. 18:00

bilety 25 zł
gru 23

poniedziałek, g. 18:00

bilety 30,90 zł
przedsprzedaż 19,90 - 28,90 zł
- Moda, to nie tylko ubrania, ale przede wszystkim styl życia, sposób wyrażania siebie oraz komunikowania światu kim jesteśmy i co nas fascynuje. Realizując projekt LET'S FASHION, chcemy zaprosić mieszkańców Trójmiasta oraz wszystkie osoby spędzające tu wakacje do naszego modowego świata. Mamy nadzieję gościć także młodych ludzi, którzy z modą wiążą swoją przyszłość zawodową - mówi Marianna Kupść PR koordynator RESERVED.

LET'S FASHION to cykl wydarzeń adresowanych zarówno do osób profesjonalnie zajmujących się modą, jak i do tych, którzy chcą twórczo i aktywnie spędzić czas na plaży. Dla obu grup przygotowano warsztaty modowe "All About Fashion" dotyczące między innymi projektowania i stylizacji, a także marketingu w branży modowej (10,11 i 12 lipca) oraz cykl spotkań "Modne Zawody" - wśród gości pojawi się znana trendwatcherka Zuzanna Skalska, projektanci Paprocki&Brzozowski oraz blogerka Maffasion (31.07-3.08). Dodatkowo w dniach 14-17 sierpnia odbędzie się casting, podczas którego chętni będą mieli szansę zakwalifikować się do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej RESERVED.

Organizatorzy przygotowali także pokazy modowego kina plenerowego (14-16 lipca), a zwieńczeniem projektu LET'S FASHION będzie wystawa fotografii modowych autorstwa Ivana Rodica znanego jako Facehunter.

Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny, ale na zajęcia warsztatowe należy się wcześniej zapisać. Więcej informacji: www.reserved.com/pl/pl/letsfashion/

Firma LPP i jej flagowa marka - RESERVED realizują także cykliczne projekty, których celem jest przybliżenie młodym ludziom zainteresowanym modą, specyfiki pracy w branży odzieżowej i edukowanie ich w tym obszarze. W ramach corocznych "Warsztatów Projektowania Ubioru" i projektu "Biała Koszula" studenci politechnik, ASP oraz szkół wyższych, kształcących projektantów, mają okazję w praktyce przekonać się jak przebiega proces produkcji, promocji i sprzedaży w jednej z największych polskich firm odzieżowych działającej globalnie.

Zatoka Sztuki to pracownie artystyczne, sala teatralno-koncertowa, restauracja i plaża. Więcej informacji i lokalizacja: mcka.pl/index.html

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Tylko w 2013 roku spółka sprzedała ponad 70 milionów sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP posiada sieć blisko 1400 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej.