stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

AK PG Kwadratowa oraz Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej ma przyjemność zaprosić Was na drugie już wydarzenie inspirujących otwartych prelekcji "Let's talk about". Tym razem posłuchamy trochę o tworzeniu gier!

lis 22

piątek, g. 16:30

Gdynia,
bilety 25 zł

w każdą środę (do 18.12), g. 19:00 - 21:00

Wstęp wolny
Już 19.04 czekamy na Was od 18:00 w górnej sali AK PG Kwadratowa. Naszemu spotkaniu będzie towarzyszyć kameralna atmosfera oraz czynny bar. Do tego wstęp wolny!

Playsoft to kilkudziesięciu utalentowanych pasjonatów gier z 8 różnych krajów. Już od 14 lat dostarczamy na rynek gry mobilne najwyższej jakości. Jesteśmy twórcami naszych własnych gier, takich jak Blade Lords, Tour de France, Roland Garros czy Money Drop, a także zaufanymi partnerami największych producentów gier na świecie. Mieliśmy przyjemność współpracować m.in. z EA, Konami, Square Enix, Ubisoft, Namco. Naszym celem jest tworzenie najlepszych gier na rynku, które dostarczają graczom niezapomnianych wrażeń. Nieustannie poszukujemy nowych Talentów do naszego zespołu. Wierzymy, że życie jest fajniejsze kiedy gra się w gry i jeszcze lepsze kiedy się je robi!

Prelegenci:

Piotr Kryński
 - W pierwszej połowie 2016 współtworzył kilka gier mobilnych nie mając żadnego pojęcia o rysunku, w przeciągu kolejnych miesięcy rozpoczął intensywną naukę 'w domu' trwającą prawie 2 lata.

Piotr będzie mówił m.in o tym jak efektywnie podchodzić do nauki rysunku mając na celu pracę w gamedevie, jak radzić sobie będąc samoukiem, jakich błędów nie popełniać oraz o tym jak przygotować portfolio.

Zostanie też poruszony kontrowersyjny temat o tym czy talent istnieje, a przynajmniej czy istnieje w rysunku 

Z prywatnymi pracami Piotra możecie zapoznać się pod adresem www.artstation.com/krynski

Konrad Knapek pracuje jako designer gier mobilnych i casual od 2012 roku. Jest absolwentem filologii angielskiej, ma też na swoim koncie nieukończoną pracę magisterską o Batmanie i przerwane studia z Fizyki Technicznej. Kilka z jego opowiadań ukazało się w antologiach takich jak "Dawno temu w kosmosie" i "Ostatni dzień pary II".

Konrad spróbuje wyjaśnić, co to znaczy projektować gry, zwłaszcza w czasach gdy każdy nosi potężny komputer w kieszeni.

A także: co łączy game design z pisaniem opowiadań, jak nietypowe ścieżki prowadzą do branży gier i dlaczego w projekcie nie ma nic lepszego, od ograniczonego budżetu.

Informacje o kolejnych prelegentach pojawiać się będą na facebookowym wydarzeniu, które znajdziecie na naszym fanpage'u.